BinkieNet Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Voor mij het spel XIII... Niet door de graphics want dat hoort bij dat spel (stripachtig) Maar het schieten is moeilijk, de multiplayer nog veel moeilijker en voor de rest is het ook gewoon niks Ik heb een paar levels gedaan en toen één level even niet lukte ben ik er gelijk mee gestopt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ik haat MOTO GP spellen, en ook First Person Shooters. Queke IV vond ik echt een gare game Mvg, Apple-Mac Reageren
Racingfreak Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Dat was zeker Midnight Club 2, met die laatse races in Tokyo was ik heel lang bezig. Had ik hem bijna gehaald reed er zo'n irritante grote bus opeens voor een steegje vlak voor de finish. Ik sloeg bijna me TV kapot haha. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Alle Sims spellen erger ik me kapot aan. Terwijl ik Simcity wel heel leuk vind. De gameplay is ondraaglijk slaaaapverwekkend en uitmelkerij. Je hebt het spel nooit compleet. Bewerkt: 14 mei 2007 door BeatboxGamer Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik met Gta SA. Waarom:Nou.Ik was eindelijk achter de missie Freefall.Toen ging ik een andre Save-Game spelen en toen savede ik perongeluk die over die van Freefall heen.Moest ik de missies vanaf Reutind The Fammilies weer doen.Daar heb iik me aan geergerd toen.Niet dat ik het dom vind Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Midnight 2 , je raakt soms helemaal de weg kwijt en de gameplay is eigenlijk best bagger Just Cause Demo: Had em ff geinstaleert en toen ik een new game wou starten gebeurde er niks na het laden Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Op SA bij de vlieg missie's op verdant meadows. Ik had het spel in 2004. En ik had het pas uitgespeeld in 2005 0f 2006. Zat de hele tijd vast bij een zon vlieg missie. Waar je door die circkels heen moet vliegen Reageren
.Exorcist Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 De ergste game die ik ooit gespeeld heb was toch zeker wel: F-Zero X, dit was een game op de Nintendo 64. M.V.G, -Virus. Ik zal het even verder uitleggen, F-Zero X was een race spelletje met soort van lucht/zweef voertuigen, en dan moest je tegen de computer racen op banen waar loopings en alles in zaten, maar door die loopings moest je dus wel hard gaan anders ontplofte je auto, maar ook weer niet te hard anders gebeurde hetzelfde, en ik had een favoriete ''auto'' want daar won ik elke race mee, mja die wou maar niet over die looping, bleek dus dat maar één van de over de honderd auto's dat wel kon. En dan ben je wel een erg lange tijd bezig om uit te zoeken welke je moet hebben. (en het was natuurlijk weer de laatste auto die ik probeerde) Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik ergerde me kapot aan Rayman 2. De graphics waren bagger, het geluid was slecht en de besturing was ongelofelijk. Dat ze die spel goed verkocht hebben, zeg Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik had Torino2006 gekocht bij Bart Smit voor 50euro, maar toen ik het speelden vond ik er al geen bal meer aan Ik heb er echt spijt van Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik had Torino2006 gekocht bij Bart Smit voor 50euro, maar toen ik het speelden vond ik er al geen bal meer aan Ik heb er echt spijt van Daar leer je alleen maar van, iedereen koopt wel eens een dikke baggergame. Reageren
Noa Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik had Torino2006 gekocht bij Bart Smit voor 50euro, maar toen ik het speelden vond ik er al geen bal meer aan Ik heb er echt spijt van Je kan em nu in de Bart Smit kopen voor 5 euro... Reageren
Biocount Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Splinter cell double agent voor de ps3 .. maar 10 opdrachten en het was zonde van me geld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.