Jump to content

Vriendinnen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net een 100% savegame gedownload, maar ik heb er maar 3, terwijl je er meer kan hebben.. Is dit nog mogelijk?

Geplaatst:
Maar bij sommige staat geen hartje, is het dan mogelijk erheen te gaan?

Een vriendin is pas definitief een vriendin als er een hartje op de radar staat. Staat deze er niet, dan kun je ook niet met haar daten, je zult haar dan eerst moeten zoeken. Zie deze pagina voor de vindplaatsen.

Geplaatst:
Is catalina ook een vriendin van CJ?

Volgens mij kan je wel zeggen dat Catalina een tijdje een vriendin van CJ is, alleen is dat puur in de Storyline. Uit een aantal cutscenes en missies kan je opmaken dat er het een en ander gebeurt tussen de twee, maar buiten de missies om zou je er niets van merken. Je kan niet met haar uit eten gaan of gaan dansen zoals bij de 'echte' vriendinnen en verder heb je ook zelf geen inbreng in die relatie (staat allemaal vast wat er gebeurt).

Geplaatst:

Ze gaat vreemd met Claude! :klap: Attans dat word duidelijk in een Cutscene! Later in missies belt ze af en toe nog wel een keer op!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...