Jump to content

SunShine Auto's

The Demolition Man (H)

Recommended Posts

De importlijst is te vinden bij de Sunshine Auto Showroom zoals je waarschijnlijk al wist, gezien je topictitel. Het is hierbij de bedoeling dat je de genoemde auto's op de lijst levert, met een beloning als gevolg. Er zijn in totaal vier importlijsten om te voltooien, die elk na elkaar zichtbaar worden zodra je een lijst voltooid hebt. Voor meer informatie verwijs ik je naar deze pagina van WikiGTA, waar het allemaal heel nauwkeurig staat uitgelegd. :)

Delen op andere websites

De 4 import lijsten zijn vier lijsten met auto's die je kunt verzamelen en naar de garage brengen. Als je een van de auto's in de garage naast de lijst hebt geparkeerd, wordt deze doorgestreept op de lijst. Dit al, totdat je de hele lijst hebt voldaan. Hierna krijg je een beloning, in de vorm van een sportwagen. Deze zal in sunshine garage zelf te vinden zijn.

Per lijst is er dus een andere beloning te verdienen.

Voor meer informatie, zie onze walktrough.

Succes!

PTC

Delen op andere websites

Weet er iemand waar de Virgo auto te vinden is, kan die echt nergens vinden, heb me suf gezocht... :N Zoek misschien in de verkeerde regio? Steeds kom ik in zo een Greenwood terecht :schater:

De Virgo heeft geen vaste plaats waar hij rondrijdt. De Virgo vind je het meest in Little Havana en op de parkeerplaatsen in Vice City. Je kunt ook in de garages zoeken bij de North Point Mall en in Washington Beach.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...