Multi_ Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Onderwerp: Hip-Hop Soort design: Signature Size design: 380*100 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: 17 maart - 12.00 ik plaats hem nadat jij hem gepost hebt zo snel mogelijk EDIT: .Virus heeft hem al geaccepteerd! Bewerkt: 17 maart 2007 door RonaldVC
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 ben d'r echt $%&@@!! lang mee bezig geweest maar ik vind hem erg goed gelukt mijn beste tot nu toe, goed kijken heh!
.Exorcist Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Multi: .Exorcist Veel succes en mag de beste Tag winnen. Bewerkt: 17 maart 2007 door .Exorcist
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Beide erg mooie signatures maar er zitten wel minpunten bij. Multi aan jou signature zie ik dat je er wat meer aan hebt "gedaan' maar die render is iets te donker. Exorcist jou tekst vind ik eigenlijk wel mooi maar je render is te groot je kon het beter wat verkleinen. Mijn stem gaat naar Multi.
BigM Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Stem gaat naar mutli. Omdat: Aan zijn sig meer is gedaan en leukere kleuren bevat. En die van .Old virus. Bevat een erg lelijk effect waardoor het een tekenlook-a-like krijgt.
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Kom op mensen. Meer votes graag?!
White Gold Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Omdat je zo aandringt . Multi: Ik ben niet kapot van je sig, want het is mijn smaak niet, maar dat is die van .Excorcist ook niet. Je render is er goed ingeplaatst met de juiste effecten er rondomheen. Je naam valt niet buiten de boot, maar zit er juist schitterend in. Wel vind ik dat je links en rechts de zelfde kleuren had kunnen gebruiken, want dit schilt nogal. .Excorcist: Best wel bruin vind je niet? Ik vind dat je de render van 2-Pac teveel bewerkt heb, nu lijkt het net artwork. De achtergrond daarentegen is goed gebrushed. 2-Pac en Thug Life vind ik er niet echt mooi instaan. Dat .Excorcist is daarentegen wel weer gaaf gedaan. Wat ik wel weer vindt tegenvallen is je border. Die dikke bruine rand had beter zwart kunnen zijn en rondom kunnen lopen en ook nog wat dunner. Ik vond het van de keer niet erg moeilijk, maar mijn stem gaat naar: Multi_ Wat ik nog wel wil zeggen is dat .Excorcist veel beter kan dan dit!
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Omdat je zo aandringt .Multi: Ik ben niet kapot van je sig, want het is mijn smaak niet, maar dat is die van .Excorcist ook niet. Je render is er goed ingeplaatst met de juiste effecten er rondomheen. Je naam valt niet buiten de boot, maar zit er juist schitterend in. Wel vind ik dat je links en rechts de zelfde kleuren had kunnen gebruiken, want dit schilt nogal. .Excorcist: Best wel bruin vind je niet? Ik vind dat je de render van 2-Pac teveel bewerkt heb, nu lijkt het net artwork. De achtergrond daarentegen is goed gebrushed. 2-Pac en Thug Life vind ik er niet echt mooi instaan. Dat .Excorcist is daarentegen wel weer gaaf gedaan. Wat ik wel weer vindt tegenvallen is je border. Die dikke bruine rand had beter zwart kunnen zijn en rondom kunnen lopen en ook nog wat dunner. Ik vond het van de keer niet erg moeilijk, maar mijn stem gaat naar: Multi_ Wat ik nog wel wil zeggen is dat .Excorcist veel beter kan dan dit! Hoewel ik het een beetje vreemd vond wat je zei, toch bedankt voor je stem! Als het jou smaak niet is, kan best maar om daar nou een sig te feeden. En wat je daar beschrijft over die border kon je ook gewoon zeggen als de ´standaard´ border. Votes up! >>> Door RonaldVC: In het vervolg graag reacties via pb, wij hebben in een battletopic liever alleen stemmen, zodat het overzichtelijker blijft..<<<
.Exorcist Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Multi is de winnaar! gefeliciteerd multi! M.V.G, -.Exorcist.
Multi_ Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 (bewerkt) Multi is de winnaar!gefeliciteerd multi! M.V.G, -.Exorcist. Bedankt Exorcist! Heb jij al een pb gestuurd of moet ik dat doen? Edit: Is al gebeurd Bewerkt: 20 maart 2007 door Multi_
.Levi. Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Even voor de duidelijkheid, hoe aardig het ook is van de "verliezer". Er wordt alleen gereageerd op de PB van de winnaar. Winnaar Multi_ +1 pnt, verliezer .Exorcist. Closed.
Recommended Posts