GekkieJ01 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 ik vind deze missie moeilijk ik krijg het nie voor mekaar in de tijd heeft er iemand tips? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Op WikiGTA vind je al een uitgebreide beschrijving van de missie met een aantal tips. Belangrijk is dat je het bouwterrein betreedt en direct zoveel mogelijk vijanden doodschiet. Anders loop je het risico dat ze je uit de shovel trekken steeds. Af en toe uitstappen, iemand doodschieten en dan weer verder werkt het handigst. Voorderest is het een kwestie van de gebouwtjes omver rijden (en oppassen voor de rode tonnen). Als alle bouwvakkers dood zijn en de gebouwen verwoest duw je de WC met de opzichter erin in het gat, stapt in de betonmolen en rijdt die achteruit naar het gat toe zodat je in de rode marker staat.....missie gehaald Succes! Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Aangezien degene niet heeft aangegeven of ie het heeft gehaald wil ik hem best helpen. Allereerst kun je het best een M4 of AK of ten minste nog een TEC9 gebruiken voor deze missie, want als iemand dichtbij je komt zal ie achter je aan blijven rennen dus is het handiger om eerst veel mensen te vermoorden doormiddelvan schieten Inplaatsvan overrijden. Dan ga je de Dozer in en sloop je alle huizen, maar pas op voor die tonnen want anders ben je dood. Als alle huizen kapot zijn moet je die WC-hokje in die gat duwen met je dozer. Als je dat gedaan hebt moet je met die Cement Truck precies in die rode cirkel gaan stoppen. Dan komt er een kleine Cutscene en de missie is gehaald. MVG CJ2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.