ruttie Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 heyy. ik heb een vraagje. ik wil graag een 2gb geheugenkaart kopen voor op mijn psp maar ik wil weten of die allemaal hetzelfde zijn of dat je ook verschillende soorten geheugenkaarten zijn. ruttie Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Hey 'ruttie', dat heb jij goed gezien. Er zijn namelijk verschillende soorten geheugen kaarten. Dit doet men om geld te verdienen en de klant armer te maken. Oftewel voor elk type apparaat zijn er wel diverse geheugen kaartjes. De PRO DUO kaart is geschikt voor de PSP en als je op he woord PRO DUO klikt zul je een afbeelding krijgen en dan weet je direct hoe het kaartje er uit ziet. Deze zijn te verkrijgen van diverse merken en prijzen. Ik zelf heb één van Sony, maar je kunt ook één van Kingston nemen of een ander merk. Vraag in de winkel gewoon naar PRO DUO en bij elke computer speciaal zaak weten ze daar wel raad. Ik wens je veel succes en laat me weten als je er één hebt. Reageren
ruttie Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 oke dank je maar er zijn soms ook andere die geen pro duo heten. als ze anders heten passen ze dan niet in mijn psp? Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 oke dank je maar er zijn soms ook andere die geen pro duo heten. als ze anders heten passen ze dan niet in mijn psp? Tuurlijk zijn er andere kaartjes, maar die zijn voor andere apparaten zoals digitale camera's of andere draagbare technoglogie. Echter passen deze kaartjes niet in jouw PSP, omdat ze een andere afmeting hebben. En mochten ze wel passen dan zullen ze niet werken, want de codering op de PRO DUO is totaal anders dan dat van een SD kaartje bijvoorbeeld. Een kaart die veel gebruikt wordt bij digitale camera's bijvoorbeeld, maar mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. En de prijs van een 2 gigabyte kaart ligt ongeveer tussen de 100 en de 150. Goed zoeken en dan vindt je wel wat. Reageren
ruttie Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) heeeel erg bedankt. ik heb er al best wat gevonden. ik zie nu ook: Sony Memorystick Pro Duo High Speed ik denk dat die ook wel op mijn psp kan. tnx ruttie Bewerkt: 16 maart 2007 door ruttie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.