ACID Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Ey, als ik een server ben gejoind, dan krijg ik na een paar seconden een foutmelding (zie screen) wat kan ik hier tegen doen ? Bewerkt: 16 maart 2007 door ACID Reageren
Argon Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Je bent uit de server gekicked wat je waarschijnlijk zelf wel kon afleiden. Dit kan zijn door een te hoge ping dat je automatisch gekicked word het kan ook aan je naam liggen. Een andere reden kan ik niet verzinnen. Is het in echt alle servers? Reageren
ACID Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Je bent uit de server gekicked wat je waarschijnlijk zelf wel kon afleiden. Dit kan zijn door een te hoge ping dat je automatisch gekicked word het kan ook aan je naam liggen. Een andere reden kan ik niet verzinnen.Is het in echt alle servers? me naam is gewoon ACID ik denk dat het idd aan m'n ping ligt, ik ben namelijk volop aan het downloaden en het is echt in alle servers Reageren
RTS Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Oftwel: Alle downloads uit doen, en je zult zien dat je ping veeeel lager is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.