Jump to content

Bewerkte maps in SA:MP

Bewerkte maps in SA:MP, is dat een cheat?  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Bewerkte maps in SA:MP, is dat een cheat?

• Ja, want je kan de map zodanig editen, dat jij er oneerlijk voordeel mee krijgt
      2
    • Nee, je mag je eigen map wel editen. Als je bijvoorbeeld een huis wilt in een RPG server, maar je hebt geen geld, kun je altijd nog je zelfgemaakte gebruiken :)
      2
    • Map editing, is dat mogelijk???
      0
    • Ik moet poepen B-)
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja wat kan ik nog meer melden... gewoon effe stemmen en discusieer er maar over. ;-)

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar SA-MP forum ^_^<<<

Geplaatst:

Nee hoor. Ik vind dat je op zich geen oneerlijk voordeel krijgt met aangepaste maps in SA-MP. Tenzij het natuurlijk bestaat uit een of andere tunnel waar je in kunt vluchten bij een achtervolging. Het komt er dus op neer dat ik het niet een cheat vind als je hem hebt, maar wel als je hem in jouw voordeel gebruikt.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is geen cheat zolang het niet een ander iemand zijn pad zal blokkeren en als je de hele zee niet bedekt met planes waardoor je dus niet zo snel verdrinkt :7

Zolang het alleen pimpen is geen probleem zodra je het gaat gebruiken om sneller te winnen of iets dergelijks dan ben je heel lullig bezig =D

Net zoals mijn generic replacements mod die maak ik eigenlijk zo dat je hem nog in MTA kan gebruiken dus geen *.Col changes maar alleen het uiterlijk!!!

Dat is ook geen cheaten ziet er alleen veel geiler uit =D

Helaas werkt dit ook niet in samp zonder samp eerst te cracken.(is mogelijk moet alleen die crack nog eens vinden =D)

Grats,Gybje

EDIT:

Omfg druk ik op de 2de optie ik wou poepen :O

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

Absoluut, map veranderen geeft je altijd enig voordeel/nadeel tenopzichte van de ander. Ik hoop dan ook dat er een goede anti-cheat in de volgende versie van sa-mp zit. :dans:

Geplaatst:

Hmm het lijkt me beter als er een Col chek komt of een GTA.Dat chek

of beide maar dat ook alle dff's worden geblokt is een beetje vaag..

Grats

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...