Jump to content

Theorie

da_king34

Recommended Posts

Hoooi :cya:

Bij het na filmpje van de missie Last Stand zegt Lance dat hij de hand heeft gelegt op 20Kg coke, en dat ze weg gaan uit Vice City. Wat ik denk is dat ze ook echt zijn weggegaan en later weer terug gekeerd zijn(duh). Ik denk zelfs dat vlak voor de activiteiten van GTA Vice City zij zijn terug gekeerd(in Vice City). Ik denk zelfs dat tijdens de begin deal van gta Vice City(die fout ging) die zelfde 20Kg(uit 1984) gedeald zou worden. Want tijdens de derde missie van GTA Vice City zegt Tommy tegen Kent Paul: "I'm missing a lot of cash and 20 keys of coke". Vertaald: Ik mis een hoop geld en 20Kg coke.

Waarom dealde Vic nog..? Ondanks dat hij gezegt had het toch niet te doen..?

Ik denk dat dit zijn eerste een laatste deal was na GTA VCS. En dat Lance hem heeft overtuigt om de deal te doen.

Hoe weet je zo zeker dat vic en lance zijn vertroken..?

Nou.. zo zeker ben ik niet maar in de zelfde derde missie van GTA Vice City zegt Lance tegen Tommy iets van twee kerels in een voor hun niet bekende stad.

Nou wat vinden jullie er van...? :tu:

Delen op andere websites

Leuk bedacht. Ver gezocht, maar naar mijn mening zit er wel logica in. Ik heb zelf geen VCS, maar dit lijkt me best wel kloppend. Goed bedacht. Misschien dat VCS en VC kenners er verder op in kunnen discussiëren, maar dat lukt in mijn geval niet.

Wat ik wel weet is dat het laatste moet zijn dat Lance zegt: "We're two hombres in a strange town. We need to cover each others back."

Delen op andere websites

Hoooi :cya:

Bij het na filmpje van de missie Last Stand zegt Lance dat hij de hand heeft gelegt op 20Kg coke, en dat ze weg gaan uit Vice City. Wat ik denk is dat ze ook echt zijn weggegaan en later weer terug gekeerd zijn(duh). Ik denk zelfs dat vlak voor de activiteiten van GTA Vice City zij zijn terug gekeerd(in Vice City). Ik denk zelfs dat tijdens de begin deal van gta Vice City(die fout ging) die zelfde 20Kg(uit 1984) gedeald zou worden. Want tijdens de derde missie van GTA Vice City zegt Tommy tegen Kent Paul: "I'm missing a lot of cash and 20 keys of coke". Vertaald: Ik mis een hoop geld en 20Kg coke.

Waarom dealde Vic nog..? Ondanks dat hij gezegt had het toch niet te doen..?

Ik denk dat dit zijn eerste een laatste deal was na GTA VCS. En dat Lance hem heeft overtuigt om de deal te doen.

Hoe weet je zo zeker dat vic en lance zijn vertroken..?

Nou.. zo zeker ben ik niet maar in de zelfde derde missie van GTA Vice City zegt Lance tegen Tommy iets van twee kerels in een voor hun niet bekende stad.

Nou wat vinden jullie er van...? :tu:

Dit zou best een kunnen kloppen inderdaad!

Mooie theorie ;) ik vindt trouwens dat rockstar wel een keer een site online mag brengen waar alles op staat.

M.V.G,

-Virus.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...