Gunit-Soldier Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Me savegame is oppeeens coruupted. Hoe komt dat ? Me zus had hem opnieuw opgestarten gedrukt toen ik net had gesaved. Ik zat net me spel af te slutien en toen starte zij de pc opnieuw op. Kan ik hem weer trgkrijgen ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Deze post heb ik ooit eens getikt: Ik heb nog wat voor je rondgezocht op het forum, aangezien hier al meerdere topics over zijn. Het volgende heb ik gevonden: Hallo Dit probleem heb ik ook gehad. Het beste wat je kunt doen is: 1. Je installeert SA op je pc 2. Je gaat naar start en duwt op afmelden. 3. Je duwt op andere gebruiker en als het goed is zie je daar twee accounts, je eigen en het gast account. 4. Duw op Gast 5. Duw je SA cd erin. Als alles goed is start hij vanzelf op. Dan krijg je een scherm en klik daarin open als gebruiker gast en nog meer zooi daarachter. 6. Nu kun je SA spelen en als alles goed is kun je nu gewoon saven en loaden! Dank gaat dus uit naar GTA GUY wanneer het werkt. Even ter informatie: als je geen gastaccount hebt kun je dat zo aanmaken: Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Gast > Gastaccount inschakelen Veel succes ermee! Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Godrax heeft ooit eens een tutorial geschreven over dit probleem, hij heeft hier uitgelegd hoe je het kunt oplossen. Je kunt het topic hier bekijken. Ik denk dat dit iets moeilijker is dan 'GTA GUY' methode, maar misschien werkt het wel beter. Succes ermee Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 dat trukje van GTA-GUY werkt niet En die Van Gadrox snap ik niet Nou dan moet ik hem maar voor de zoveelste keer uitspelen Of ik download er gwn een Reageren
jason11 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) dat trukje van GTA-GUY werkt niet En die Van Gadrox snap ik niet Nou dan moet ik hem maar voor de zoveelste keer uitspelen Of ik download er gwn een Als je slim bent download je gewoon een savegame van deze website v2 storyline GTA:San Andreas complete storyline v2 v1 storyline GTA:San Andreas complete storyline v1 Succses Bewerkt: 16 maart 2007 door jason11 Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 die bedoelde ik ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.