Jump to content

Gif Sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

ik had gister weer zin om met een GIF'je te klote en dit is er uit gekomen :

Graag niet zeggen dat hij te kaal is, ik wilde het zo laten, dat is mijn smaak (ik zal er dus niets mee doen als je het we l zegt en dat is dus zonde :))

Alvast bdankt :)

larsnaamgifys4.gif

EDIT @ hieronder :

Bdankt voor je rate en er zit een border omheen 1px en ik gebruik de naam LARS voor een ander forum :)

maar als nog bdankt ;)

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Laat ik maar zeggen dat ik hel wel gaaf vindt. Ik denk wel dat je een soort van border er rondomheen moet doen, want anders zie je af en toe alleen maar een zwart vlak. En dat is niet mooi. Voor de rest goed lettertype, het zou wel beter gevuld zijn met plantebak. Maar voor de rest is alles wel okey. 7.

Geplaatst: (bewerkt)
Laat ik maar zeggen dat ik hel wel gaaf vindt. Ik denk wel dat je een soort van border er rondomheen moet doen, want anders zie je af en toe alleen maar een zwart vlak. En dat is niet mooi. Voor de rest goed lettertype, het zou wel beter gevuld zijn met plantebak. Maar voor de rest is alles wel okey. 7.

Precies !

Helemaal mee eens.

Mijn comment gaat dan ook worden.

EDIT : ja idd.

Die border zie ik nu ook ;)

Bewerkt: door BigT
Geplaatst:

Laat ik mijn beoordeling ook eens laten zien.

Beoordeling

Erg mooi, een mooie animatie, alleen gaat de animatie met die streep wat sloom. Ook een leuk font, maar die border mocht wel een beetje duidelijker. Dat er niet 'Plantebak' staat begrijp ik, omat je op andere forums vaak andere namen hebt.

Cijfer

Mooi, leuke animatie, een 8,5.

donaldratingrap3.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...