Amfetamientje Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) hey, ik had gister weer zin om met een GIF'je te klote en dit is er uit gekomen : Graag niet zeggen dat hij te kaal is, ik wilde het zo laten, dat is mijn smaak (ik zal er dus niets mee doen als je het we l zegt en dat is dus zonde ) Alvast bdankt EDIT @ hieronder : Bdankt voor je rate en er zit een border omheen 1px en ik gebruik de naam LARS voor een ander forum maar als nog bdankt Bewerkt: 16 maart 2007 door Plantebak Reageren
White Gold Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Laat ik maar zeggen dat ik hel wel gaaf vindt. Ik denk wel dat je een soort van border er rondomheen moet doen, want anders zie je af en toe alleen maar een zwart vlak. En dat is niet mooi. Voor de rest goed lettertype, het zou wel beter gevuld zijn met plantebak. Maar voor de rest is alles wel okey. 7. Reageren
BigT Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Laat ik maar zeggen dat ik hel wel gaaf vindt. Ik denk wel dat je een soort van border er rondomheen moet doen, want anders zie je af en toe alleen maar een zwart vlak. En dat is niet mooi. Voor de rest goed lettertype, het zou wel beter gevuld zijn met plantebak. Maar voor de rest is alles wel okey. 7. Precies ! Helemaal mee eens. Mijn comment gaat dan ook worden. Laat ik maar zeggen dat ik hel wel gaaf vindt. Ik denk wel dat je een soort van border er rondomheen moet doen, want anders zie je af en toe alleen maar een zwart vlak. En dat is niet mooi. Voor de rest goed lettertype, het zou wel beter gevuld zijn met plantebak. Maar voor de rest is alles wel okey. 7. EDIT : ja idd. Die border zie ik nu ook Bewerkt: 16 maart 2007 door BigT Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Laat ik mijn beoordeling ook eens laten zien. Beoordeling Erg mooi, een mooie animatie, alleen gaat de animatie met die streep wat sloom. Ook een leuk font, maar die border mocht wel een beetje duidelijker. Dat er niet 'Plantebak' staat begrijp ik, omat je op andere forums vaak andere namen hebt. Cijfer Mooi, leuke animatie, een 8,5. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 bedankt voor de rates.....nog meer mensen die willen rate?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.