Pennywise The Clown Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 Ik heb de missie "Jive Drive" nu zon 12 keer gedaan. De drive By is geen probleem, maar het pleintje vol met cholo's is dat wel degenlijk. Ik speel met cheats, en nog ga ik elke keer weer af. heeft iemand tips? Mvg, Pennywise Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
da_king34 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Eh.. pak de stubby shotgun van het trailer park. Dit wapen is een "one-shot wapen" dat betekend dat iemand binnen 1 schot dood is. En neem armor mee. Kaartje van Stubby shotgun Kaartje van armor Bewerkt: 16 maart 2007 door da_king34 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azamat Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 een ak helpt ook er goed. deze kun je boven op het politie bureau in downtown vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 Als je met cheats speelt , zorg er dan voor dat je de leven code achter een hoekje snel gaat doen (en armor natuurlijk) Desnoods print je je cheats uit. Ren zo snel als je kan achter een huisje of een auto ofzo (kijk wel uit dat de auto niet ondploft). En dan doe je steeds die cheat. Dan haal je het met gemak. Maar als je niet cheat (zoals ik) dan doe je het op de manieren hier boven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigT Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Als je met cheats speelt , zorg er dan voor dat je de leven code achter een hoekje snel gaat doen (en armor natuurlijk) Desnoods print je je cheats uit. Ren zo snel als je kan achter een huisje of een auto ofzo (kijk wel uit dat de auto niet ondploft). En dan doe je steeds die cheat. Dan haal je het met gemak. Maar als je niet cheat (zoals ik) dan doe je het op de manieren hier boven EDIT sorry verkeerde missie had ik het over xD Hier tips : * Zorg voor een volle balk Armor en Health, want de Cholos willen je graag om het leven helpen. * Zorg voor een goed wapen, deze kun je bijvoorbeeld op straat vinden. * Voorzie jezelf ook van een goede machine gun, zodat je de Cholos op het einde direct uit kan schakelen. * Probeer alle Cholos onderweg te vermoorden, want anders kan je auto ontploffen. * Door de L-toets ingedrukt te houden beweegt het vizier trager, waardoor je preciezer kan richten. Sorry voor DP Ik weet zelf nieteens hoe ik het voor mekaar kreeg Bewerkt: 16 maart 2007 door BigT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 Als je met cheats speelt , zorg er dan voor dat je de leven code achter een hoekje snel gaat doen (en armor natuurlijk) Desnoods print je je cheats uit. Ren zo snel als je kan achter een huisje of een auto ofzo (kijk wel uit dat de auto niet ondploft). En dan doe je steeds die cheat. Dan haal je het met gemak. Maar als je niet cheat (zoals ik) dan doe je het op de manieren hier boven EDIT sorry verkeerde missie had ik het over xD Hier tips : * Zorg voor een volle balk Armor en Health, want de Cholos willen je graag om het leven helpen. * Zorg voor een goed wapen, deze kun je bijvoorbeeld op straat vinden. * Voorzie jezelf ook van een goede machine gun, zodat je de Cholos op het einde direct uit kan schakelen. * Probeer alle Cholos onderweg te vermoorden, want anders kan je auto ontploffen. * Door de L-toets ingedrukt te houden beweegt het vizier trager, waardoor je preciezer kan richten. Sorry voor DP Ik weet zelf nieteens hoe ik het voor mekaar kreeg Tja, Dat was hierboven al gezecht hé En je hebt waarschijnlijk de verkeerde button ingetoetst, aangezien de dubbelpost. Inmiddels heb ik de missie gehaald. Bedankt voor jullie tips! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 Dan heb ik voor de andere mensen die de missie ook niet luken. blijf in de buurt van lance. als je full armor hebt en ed vilange missie hebt gedaan en de peramedic misie hebt gedaan dan heb je al een voordeel. regel zo veel mogelijk munietie voor de ak neem dan full armour, full health en op zijn minst $2000 om te veliezen mee. ga dan naar binnen in de legerbasiz via de zijkant en kill een militair neem zijn wapen en ren weg door de deur zet wel van te voren een snelle auto voor de ingang neer. rij weg en je hebt meer dan genoeg munietie en een m4 voor de missie. die $2000 is voor et geval dat je dood gaat moet je wel hopen nadat je de m4 hebt gepakt. dus voor de andere suc6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nizar555 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Je speelt het met cheats en nog kan je het niet halen hier zijn wat tips - pak de armor die dicht bij de empire bulding zit - pak of koop de shotgun VAN marty - blijf goed ver bij de cholos staan en knal ze dat waren goeie tips TOCH nou suc6 offtopic: na een afwezigheid van 4 dagen ben ik terug edit: oops ik zag je post niet van dat je hem heb gehaald >>> Door SummerBase: Wij doen hier niet aan schreeuwen, ik heb de in hoofdletters getypte zin die ook nog eens ruzie uitlokkent is klein gemaakt. Ik wil dit niet meer zien! <<< Bewerkt: 18 maart 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.