Jump to content

Empire Building Under attack.

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand tips voor als een Empire Building under attack is.

Ze hebben allemaal AK dus ik ga dan dood -_-.

En ik krijg niet eens hulp van mn gang.

Dus om zelf te attacken is koek en ei maar als je under attack ben dan poep je wel ff.

Heeft iemand Tips ?

Geplaatst:

Probeer zo snel mogelijk te saven bij andere bedrijven of huizen .. dan is de attack weg !

Geplaatst:

Gewoon verder gaan met waar je mee bezig bent.. want ik ging ook altijd dood, maar is vind het de besparing van $500 niet waard

Geplaatst:

Als je een gebouw hebt veroverd, ga je direct naar een savehouse of een ander Empire Building om te saven.

Hiermee zijn de aanvallen nog niet gestopt: laad eerst de zojuist gesavede game en dan kan je weer zorgeloos rondtoeren in de stad!

Succes, Fre

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik altijd doe, is ervoor zorgen dat ik genoeg goede wapens bij me heb, en Armor.

Wat ook handig is, is de Paramedic missies vooltooien voor Extra Health(Correct me if im wrong)

Hopelijk helpt dit, DarkMike

Edit @ Hieronder: Ik wist dat er ergens niet helemaal iets niet klopte, nou ja daarom ook correct me if im wrong ;)

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Geplaatst:
Wat ik altijd doe, is ervoor zorgen dat ik genoeg goede wapens bij me heb, en Armor.

Wat ook handig is, is de Paramedic missies vooltooien voor Extra Health(Correct me if im wrong)

Hopelijk helpt dit, DarkMike

Je krijgt pas 150% Health nadat je de Zij Missie 'Air Rescue' hebt gehaald. Nadat je Paramedic hebt voltooid kun je oneindig lang sprinten zonder moe te worden.

Nadat je 'Vigilante' krijg je ook nog eens 150% Armor.

Geplaatst:

Zorg ervoor dat je een snelle auto hebt. En dan gewoon die gasten onder rijden. Als je auto stuk is, pak je een nieuwe. En zo ga je door totdat ze allemaal dood zijn.

Of zorg voor een Ak of Shotgun. Ga er dan een stukje vanaf staan. Schiet ze dan 1 voor 1 neer.

Maar de makkelijkste manier is gewoon om te saven. :cya:

Geplaatst:
Zorg ervoor dat je een snelle auto hebt. En dan gewoon die gasten onder rijden. Als je auto stuk is, pak je een nieuwe. En zo ga je door totdat ze allemaal dood zijn.

Of zorg voor een Ak of Shotgun. Ga er dan een stukje vanaf staan. Schiet ze dan 1 voor 1 neer.

Maar dan komen er 20 mannetjes (niet tegelijk maar toch) met een AK.

Dan zie je mijn leven weggaan voor de wind :(

Maar dat saven werkt wel.

Ty ppl

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Maar dan komen er 20 mannetjes (niet tegelijk maar toch) met een AK.

Dan zie je mijn leven weggaan voor de wind :(

Maar dat saven werkt wel.

Ty ppl

of gebreuk cheats als je dat wil en doe de code voor wapens waar minigun of rocetlaucer bij zit

>>> Door SummerBase: Gelieve niet bumpen... ;)<<<

Geplaatst:

Waaaarom bump je dit zo :7 Dit is een oud topic hoor...

En bovendien zijn cheats niet bepaald de voorkeur van iedereen, aangezien mensen het een uitdaging vinden om het spel zonder cheats uit te spelen...

• 1 maand later...
Geplaatst:

Welkom op her forum :cya: Je reageert nu op een topic dat al meer als een maand stil ligt. Dit heet bumpen, en dit is verboden op het forum. Alleen reageren op recente topics. Dat is de tip die ik je wil meegeven.

Verder moet je bedenken dat niet alle mensen willen cheaten. Er is een manier om ineens alle aanvallen te laten stoppen. Je moet naar een savehouse gaan, saven, aflsuiten tot het hoofdmenu van de psp (psp niet uitzetten). Start VCS weer op en laad je savegame. Dan heb je geen last meer van aanvallen. Nog altijd beter als cheaten ;) Bovendien gaat van cheaten je criminal rating naar beneden, en als je iets zonder cheats doet geeft het meer voldoening :)

Geplaatst:
Gewoon een tank cheaten, dan rijden ze zichzelf naar de klote
Welkom op her forum :cya: Je reageert nu op een topic dat al meer als een maand stil ligt. Dit heet bumpen, en dit is verboden op het forum. Alleen reageren op recente topics. Dat is de tip die ik je wil meegeven.

Verder moet je bedenken dat niet alle mensen willen cheaten. Er is een manier om ineens alle aanvallen te laten stoppen. Je moet naar een savehouse gaan, saven, aflsuiten tot het hoofdmenu van de psp (psp niet uitzetten). Start VCS weer op en laad je savegame. Dan heb je geen last meer van aanvallen. Nog altijd beter als cheaten ;) Bovendien gaat van cheaten je criminal rating naar beneden, en als je iets zonder cheats doet geeft het meer voldoening :)

Kan iemand om dit te voorkomen dan een er slotje op zetten ?

>>> Door Dizzee: Een slotje hoeft niet. Dit topic kan nog altijd nuttig zijn. Mocht er nog iemand met een vraag zijn over dit onderwerp, kan hij dit hier vragen. Laat dit topic maar mooi rusten. :)<<<

• 3 maanden later...
Geplaatst:

bij mij is er altijd een empire site under attack. ik ka niks anders doen. dus kan ik ook saven als de aanval bezig is. en als ik het gedaan heb word mijn empire site dan nooit meer aangevallen?

woow bedankt!!!! nu kan ik eindelijk vrij rondlopen!

Geplaatst:

Heej,

Welkom op het forum. Ik wil je 2 dingen even vertellen. Je hebt zonet op een topic gereageerd dat al een tijdje stil ligt. Dit mag namelijk niet. Dit heet bumpen.

Ten tweede is het verboden om dubbel te posten. Je kan je post altijd nog editten(tenzij het gesloten is).

Misschien dat je hiet nog in het vervolg op let.

Mvg, GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...