Jump to content

Empire Building Under attack.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dezelfde vraag alleen, ik word om de seconde aangevallen door rond rijdende sharks (heb alle 30 sites al overgenomen) en me empires worden steeds aangevallen.. ik word er eght helemaal gek van en als ik het negeer.. dan gaat mij sites succesfully defended omlaag en die wil ik ook goed houden :duh: (heb ook al smuggling robbery en drugs uitgespeeld) iemand helpen mij? thanks alot ;)

Geplaatst:
Ik heb dezelfde vraag alleen, ik word om de seconde aangevallen door rond rijdende sharks (heb alle 30 sites al overgenomen) en me empires worden steeds aangevallen.. ik word er eght helemaal gek van en als ik het negeer.. dan gaat mij sites succesfully defended omlaag en die wil ik ook goed houden :duh: (heb ook al smuggling robbery en drugs uitgespeeld) iemand helpen mij? thanks alot ;)

Als je het savetruukje van Martyceha van de vorige pagina gebruikt (saven, en dan je PSP uitzetten), dan heb je weliswaar één keer verloren maar dan ben je een lange tijd van de aanvallen uit. Ook je 'sites succesfully defended' zal van een keertje je site niet succesvol verdedigt helemaal omlaag gaan, daar hoef je niet bang voor te zijn. Je kan ze ook wel allemaal gaan verdedigen, maar dan zit je er dus voor een vrij lange tijd aan vast ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:

normaal gezien kan dit niet want ik heb voor psp alle 30 empires en wordt niet meer aangevallenGTA RULEZZZ[/font]

Geplaatst:
normaal gezien kan dit niet want ik heb voor psp alle 30 empires en wordt niet meer aangevallenGTA RULEZZZ[/font]

Meestal stopt het na een tijdje ook wel weer, maar het gaat er voornamelijk om dat gangs je Empire Building terug willen veroveren als jij hem net hebt overgenomen, en dan kan het vrij irritant zijn ;)

Geplaatst:

Ik heb gewoon het skit aan die empires, neem er af en toe gewoon weer een andere over, ik bewaar die voor tussendoor en voor het laatst, ik wacht gewoon totdat ik ooit een bulletproof wagen heb, daarmee kan je drivebyend je empires verdedigen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

de makkelijkste manier is om alle sites over te nemen :duh: dit lokt wel meer attacks uit maar die ga je gewoon dan weer verdedigen ( is wel lastig maar als je gewoon veel sterke wapens meeneemt ak 47,m4 lukt het wel) als dit is gelukt heb je nooit meer last van attacks :tu:

Geplaatst:

Ik heb een goeie tip voor je:

Ik deed in het begin meteen alles te jatten. Je moet zo snel zijn anders ligt een van je bedrijven onder aanval.

Als je Empire 3 keer is aangevallen pakt de vijand het weer in.

Dus ik denk dat je het red. Ook al gedacht op de PS2 om via R1 + R3 op je gang te doen dat er 3 komen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...