.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Hallo beste forum leden, Waneer ik een game in me 360 stop reageert hij heel raar, hij zegt dat ik dan die disc in een 360 console moet doen Mijn vraag is heeft iemand anders er hier ook last van?? Ik wou net een game spelen en het gebeurt aldoor, vorige week heb ik de cd la 38 keer moeten openen en sluiten (Dat heb ik dus echt geteld) en ik vindt dit erg raar voor zo'n duur product en al helemaal van Microsoft. P.S Het ligt 100% niet aan de disc, heb namelijk vandaag een nieuwe game gehaald (gesealed en wel) en die wou eerst ook niet... M.V.G, -Virus. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Hallo beste forum leden,Waneer ik een game in me 360 stop reageert hij heel raar, hij zegt dat ik dan die disc in een 360 console moet doen Mijn vraag is heeft iemand anders er hier ook last van?? Ik wou net een game spelen en het gebeurt aldoor, vorige week heb ik de cd la 38 keer moeten openen en sluiten (Dat heb ik dus echt geteld) en ik vindt dit erg raar voor zo'n duur product en al helemaal van Microsoft. P.S Het ligt 100% niet aan de disc, heb namelijk vandaag een nieuwe game gehaald (gesealed en wel) en die wou eerst ook niet... M.V.G, -Virus. Je hebt nog garantie neem ik aan? In dat geval zou ik de helpdesk eens bellen. Zij kunnen je vast met dit probleem helpen. Bewerkt: 16 maart 2007 door Mania-92 Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Dan ga ik die Z.S.M maar even bellen, dat ik daar niet zelf opgekomen ben. Maar goed, dank voor je antwoord M.V.G, -Virus. Reageren
mattiejj Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 ik heb dat maar een keer gehad(pro EVo soccer 6) en na 1 x schoonmaken deed hij het weer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.