Jump to content

Save game downloaden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik heb een klein probleempje,

Ik heb mijn gtasa helemaal uitgespeeld, alleen had ik een paar belangrijke vriendinnen vermoord.

Weet iemand waar ik mss een save game kan downloaden waar al de vriendinnen tot op 100 % zijn gedate?

Ik had 1 gevonden, maar dat werkte niet.

Ik heb Versie 2, maar als ik daar bestanden voor download die 100% zijn, dan beginnen ze gewoon van het begin!

Mss kan iemand alvast helpen met dir probleem...

Alvast bedankt!

Bewerkt: door The_Cat
Geplaatst: (bewerkt)

The_Cat, allereerst welkom op het forum!

Ik zal je even helpen met je probleem. Als je een paar vriendinnen hebt vermoord, dan kan je tóch terug kijgen d.m.v. een trucje. Preddy heeft dit laatst nog in de Galerij gepost en kan best handig zijn. Er zit wel een paar dingetjes aan vast: 1. Het werkt niet bij Denise Robinson en Millie Perkins; 2. Je moet alle 50 Oysters hebben. Je kan het hier vinden.

Jouw 2e probleem is dat je V2 hebt en je een V1 savegame download. Je kan hier de V2 savegames downloaden. Eveneens staat in de Downloaddatabase nog een savegame die tot op de 100% is gespeeld.(Blijkbaar niet meer voor V2) Uit je post kan ik opmaken dat je zelf wel de savegame in de goede map kan plaatsen dus dat hoef ik je niet uit te leggen.

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

eerst download je de save game

als je V2 hebt moet je V2 savegame downloade!!!!

je pakt het bestand uit.

dan krijg je, GTASAsf8.b (was bij mij het geval) door 1 klikje op die letters te geven moet je van die 8, een 1 maken dus word het GTASAsf1.b

dan kopier of knip je de safegame en ga dan naar je gta userfiles en plak het daar!

je start je spel op en dan kom je in je terecht waar die gast voor het laatst heeft gesafed

daarna kan je hem gerust patche naar V1!

savegame V2: hier te vinden.

Geplaatst:

Nou ik heb ook een savegame voor v2 ingevoerd en het werkt gewoon niet...

Maar ik ga eerst een de truk van VWO-er toepassen, moest het dan nog niet lukken, dan zal ik het nog wel laten weten, in ieder geval toch bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...