sevaboy Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) De personages: Hiro: Een japanse gozer die denkt dat hij de tijd kan manipuleren en zich kan transporteren naar elke plek. Zijn beste vriend geloofd er weinig van en maakt hem belachelijk. Claire Bennet: Het meisje dat, wat lijkt, een doodswens heeft alleen het probleem is dat ze niet dood kan. Ze heeft zich al in haar borst gestoken, ergens face down vanaf gesprongen en zelfs in de fik gestoken maar ze merkt er niets van. Niki Sanders: Zij heeft het gevoel dat ze schizofreen is, elke keer als ze in een spiegel kijkt praat haar spiegelbeeld tegen haar. Ze negeert dit totdat ze een keer wakker word en er liggen 2 flink mishandelde lijken naast haar. Peter Petrelli: Deze gast droomt elke keer dat ie kan vliegen alleen hij heeft de ballen niet om van een gebouw te springen. Isaac Mendez: Als deze man wat schildert dan komt dit uit, hij word hier gek van en hakt zijn handen eraf maar het laatste wat hij schilderde is iets wat de hele wereld aangaat. Heroes site De cheerleader die niet dood kan Peter ondekt zijn krachten dat ie kan vliegen Video Heroes Promo De cheerleader ontdekt haar krachten Video Extra clips Ik zou zeggen, probeer deze 1e episode eens een keertje uit. De pilot is vorige week in de USA op tv gekomen. afbeelding:[attachment=19228:heroes_elkemaandag.jpg Bewerkt: 16 april 2007 door sevaboy Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2007 (bewerkt) De personages: Hiro: Een japanse gozer die denkt dat hij de tijd kan manipuleren en zich kan transporteren naar elke plek. Zijn beste vriend geloofd er weinig van en maakt hem belachelijk. Claire Bennet: Het meisje dat, wat lijkt, een doodswens heeft alleen het probleem is dat ze niet dood kan. Ze heeft zich al in haar borst gestoken, ergens face down vanaf gesprongen en zelfs in de fik gestoken maar ze merkt er niets van. Niki Sanders: Zij heeft het gevoel dat ze schizofreen is, elke keer als ze in een spiegel kijkt praat haar spiegelbeeld tegen haar. Ze negeert dit totdat ze een keer wakker word en er liggen 2 flink mishandelde lijken naast haar. Peter Petrelli: Deze gast droomt elke keer dat ie kan vliegen alleen hij heeft de ballen niet om van een gebouw te springen. Isaac Mendez: Als deze man wat schildert dan komt dit uit, hij word hier gek van en hakt zijn handen eraf maar het laatste wat hij schilderde is iets wat de hele wereld aangaat. Heroes site De cheerleader die niet dood kan Peter ondekt zijn krachten dat ie kan vliegen Video Heroes Promo De cheerleader ontdekt haar krachten Video Extra clips Ik zou zeggen, probeer deze 1e episode eens een keertje uit. De pilot is vorige week in de USA op tv gekomen. Bewerkt: 16 april 2007 door sevaboy Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Jep.Geen enkel aflevering gemist. Peter petrelli gaat NY laten ontploffen. :O Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Jep.Geen enkel aflevering gemist.Peter petrelli gaat NY laten ontploffen. :O Ja ,en nathan is de EGTE Vader van claire... EN MORGEN GAAT CLAIRE's Adoptie vader neergeschoten worden! :o Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Hiro is de raarste van de Heroes. Zeker nu zijn kracht weg is Reageren
Dastard Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 ja,als hij zijn kracht wil doen is het net als hij op dse WC Zit... Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik kijk daar ook naar het is heel leuk de leukste vind ik hero en claire . Greetings .Syfes Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Er kijken hier precies veel naar! Ik vind Hiro Nakamura (of zoiets) en Claire Bennet (idem) ook de leukste! Vind ze eigenlijk allemaal leuk! Dit is zo een serie die ik echt niet wil missen! Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Claire is de mooiste van de Heroes. Claire en Hiro zijn de machtigste. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ja, ik vind Claire ook de mooiste. Maar Peter Petrelli is eigenlijk toch de machtigste? En moet bij die afbeelding van je eerste post niet ook die onzichtbare man staan? Reageren
Eros Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Ik heb de voorstukjes gezien op tv, en ik wou er normaal naar kijken want het leek me wel een leuke serie. Maar ik ben het de eerste keren vergeten. Dus als ik nu nog ga kijken is het nuttloos want dan kan ik toch niet meer volgen. Bewerkt: 30 april 2007 door Eros Reageren
Dastard Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik zit savonds de maandag op me vingers te bijte terwijl ik kijk naar heroes van de spanning..het is zoon top serie! Reageren
sevaboy Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ja, ik vind Claire ook de mooiste. Maar Peter Petrelli is eigenlijk toch de machtigste?En moet bij die afbeelding van je eerste post niet ook die onzichtbare man staan? Die afbeeldingen met de mensen zijn de hoofdpersonages.Die onzichtbare man die je zei is geen hoofdpersonage En Sylar heeft weer een slachtoffer.Je kon gewoon zijn deel waar z'n hersens zitten naar beneden zien vallen en bloedruppels. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 (bewerkt) Huh? Wie was dat soms? Gisteren was toch alleen Peter Petrelli (bijna) vermoord? Edit: Oh ja en die vader van Claire, maar dat was niet door Sylar. Bewerkt: 1 mei 2007 door hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.