Jump to content

Heroes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Huh? Wie was dat soms?

Gisteren was toch alleen Peter Petrelli (bijna) vermoord?

Edit: Oh ja en die vader van Claire, maar dat was niet door Sylar.

Die gast van India is vermoord door Sylar.

Hij wou SYlar vermoorde maar hij heeft de kogel tegenhouden met z'n kracht en hij heeft het bovenste deel van die gast z'n hoofd met zijn vinger(is moeilijk uit te leggen)afgezaagd.

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Dit klopt niet helemaal

De computerfreak :puh: werd opgehangen door sylar peter petrelli zag de computer freak en dan zij de computerfreak : Sylar !!

Sylar komt te voorschijn duwt peter tegen de muur met zijn kracht en gebruikt het ook en snijd hij zijn schedel eraf en dan zie je haar vallen en dan is het gedaan

Greetings .Syfes

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dit klopt niet helemaal

De computerfreak :puh: werd opgehangen door sylar peter petrelli zag de computer freak en dan zij de computerfreak : Sylar !!

Sylar komt te voorschijn duwt peter tegen de muur met zijn kracht en gebruikt het ook en snijd hij zijn schedel eraf en dan zie je haar vallen en dan is het gedaan

Greetings .Syfes

Peter is niet dood....

Omg! Morgen SEZOENFINAZLER

Geplaatst:

En dan .....

afwachten op de dvd versie.

Dan koop ik het direct

En denken jullie dat er een 2de deel uitkomt?Zoals Prison Break en Lost?

Geplaatst: (bewerkt)

Het is al aangekondigd dat er een tweede seizoen komt van heroes. Het nieuwe seizoen zal 'Generations' heten.

Hier kan je een soort trailer zien van seizon 2 die uitgezonden werd na de seizoensfinale in Amerika.

Het nieuwe seizoen zal op 24 september van start gaan in de US.

Bewerkt: door maarte41
Geplaatst:
Het is al aangekondigd dat er een tweede seizoen komt van heroes. Het nieuwe seizoen zal 'Generations' heten.

Hier kan je een soort trailer zien van seizon 2 die uitgezonden werd na de seizoensfinale in Amerika.

:duh: De Seizons finale is nog niet eens in Amerika,ze tononen het morgen

Geplaatst:

De trailer ziet er beetje machtig uit.

Ik hoop dat Claire meedoet :schater: En ik hoop dat Sylar dood gaat. :duh:

Geplaatst:

:duh: De Seizons finale is nog niet eens in Amerika,ze tononen het morgen

De seizoensfinale is in Amerika op 21 mei uitgezonden zoals je hier kan lezen. ;)

Morgen wordt de finale uitgezonden in Belgie. Dit is trouwens het eerste land buiten de VS waar de finale wordt uitgezonden.

Geplaatst:
Weet er iemand wanneer serie I uitkomt op dvd?

Wil het graag weten.

Volgens deze site komt de Engelse versie ervan op 28 augustus dit jaar uit. Voor zover ik weet is er verder nog niets bekend over een Nederland/Belgische versie ervan, maar die zal zeker niet eerder dan eerdergenoemde datum verkrijgbaar zijn. Het is dus nog even wachten...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Wederom een serie die Nederland bereikt ditmaal is het Heroes.

Heroes vertelt het verhaal over mensen die op een dag ontdekken dat zij een bepaalde kracht hebben. Maar hoe ga je hier mee om?

Ik raad jullie aan lekker te gaan kijken vanavond op RTL5 het is dan wel geen Prison Break, maar dit is minstens een zo goede serie, echter wel een ander genre, vanavond 21:30 RTL5

The Walking TV Guide

Nederlanders bovenstaande dingen niet lezen, dit spoilt alles, in Belgie lopen ze voor...

ik verzoek dan ook de Belgische posters bij deze in spoiler tags te gaan posten, zodat de Nederlanders ook van deze serie kunnen genieten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...