GekkieJ01 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Deze missie vind ik lastig om op die auto te schieten ze rijden asosiaal heeft er iemand tips? Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik weet dat dit inderdaad niet de makkelijkste missies zijn die GTA San Andreas bied, maar hij is ook niet zo moeilijk dat je hem niet kunt behalen. Er zijn echter gewoon wat dingen die je moet weten, neem bij voorbaat een sterk wapen mee. Denk aan een Tec-9, deze kun je gewoon kopen in de Ammu-Nation. Dan voer je tijdens het achtervolgen van die limousine de drive by methode uit. Dan schiet je dus uit het raam en na verloop van tijd vliegt de limousine vanzelf wel in de brand en dan is de missie weer een stukje verder. Ik moet je gelijk geven dat ze asociaal rijden, maar daarom is het aan te raden om gewoon op lange stukken naast ze te rijden. Dan voer je de drive by uit, zoals ik zonet al zei en dan heb je hem binnen een mum van tijd koud gemaakt. Ik hoop dat het je lukt en mochten er nog meer vragen zijn met betrekking tot deze missie dan hoor ik het graag in dit topic. Succes! Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Ik heb ook nog wel een tip voor je. Als je aan het begin van de missie de twee limosines én de pimp-auto het water in rijd dan zal Jizzy tijdens zijn ontsnappingspoging gebruik maken van een pizzacourier. Hij spring dan achterop het brommertje. Met een normale auto kunt je hem er zo af botsen. En daarna kun je hem naar eigen inzicht afmaken . Veer succes. Edit @ hieronder: Inderdaad ik zat met de verkeerde missie in mijn hoofd. Excuus. Bewerkt: 16 maart 2007 door Bassiej™ Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik heb ook nog wel een tip voor je. Als je aan het begin van de missie de twee limosines én de pimp-auto het water in rijd dan zal Jizzy tijdens zijn ontsnappingspoging gebruik maken van een pizzacourier. Hij spring dan achterop het brommertje. Met een normale auto kunt je hem er zo af botsen. En daarna kun je hem naar eigen inzicht afmaken .Veer succes. Sorry maar volgns mij had hij het niet over de missie Ice Kold Killa Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) ik zal je wat tips geven. Als eerst kun je een hoge Driving Skill best gebruiken. En het is het slim om eerst die jeep uit te schakelen: het beste is om de PIT manoevre uit te voeren en dan een drive-bye maken. (Drive-by gebruik je doo op "Q" of "E" te drukken en dan CTRL.) Ook kun je de jeep uit de Bocht duwen. De Limo gaat wat makkelijker: (vind ik)De limo is wat minder stevig dan zo een Jeep dus kan de PIT manoevre wat beter werken maar als het eenmaal gelukt is moet je geen drivebye uitvoeren. Dan is het slimmer om die Limo in te sluiten zodat ie wat meoilijker wegkomt en een keer beuken. Maak dan snel een Drive-bye. Hopelijk help ik je zo goed. Bewerkt: 17 maart 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 maar ik ben niet snel genoeg,de tijd gaat te snel Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 eeen tip bij de Jeep is op de bezinetank te schieten Zo moeillijk isdat niet Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 ik ga em nou weer doen Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Als het je niet lukt kun je hem altijd nog in het savegame aanvraag forum plaatsen. Dan doet iemand anders hem vast wel voor je. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 ik heb hem gehaald maar er staat geen woozy missie's op me kaart of krijg je pas een telfoontj als je bij de garage bent? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Volgens mij moet je even wachten en dan telefoneert hij je, maar waarom gebruik je geen Wikigta? Bewerkt: 17 maart 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.