dynastus Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 ik heb hard hulp nodig met deze missie want de drive by lukt niet de auto explodeert steeds weet iemand hoe ik het haal zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2007 ik heb hard hulp nodig met deze missie want de drive by lukt niet de auto explodeert steedsweet iemand hoe ik het haal zonder cheats Tsja, voor het gedeelte in de auto (de rode Stinger welteverstaan) bestaan niet echt hulpmiddelen........ het enige wat ik je aan kan raden is goed met het vizier te richten op de Cholo Sabres die je achtervolgen en de Cholo-bendeleden die op je schieten. Je kan indien je moeite hebt met richten de -knop gebruiken, zo vertraag je namelijk het vizier waardoor je met betere precisie kan richten. Tevens kan ik je aanraden in één straal door te blijven schieten (met de -toets uiteraard), waardoor je meteen de achtervolgende Cholo Sabres de vlammen in kan jagen. Het is gewoon een kwestie van timing en gevoel voor het juiste doelwit kiezen, echt tips bestaan er niet voor dit gedeelte... Ik wens je veel succes met deze missie, mocht er nog wat zijn dan kan je het natuurlijk nog altijd even vragen. P.S: Ik raad je wel aan om voor deze missie een volle health, een volle body armor, een Micro SMG en een Stubby Shotgun te nemen. Deze heb je weliswaar niet nodig in het eerste gedeelte van Jive Drive, maar in het tweede gedeelte van de missie op het pleintje in Little Haiti vol met Cholo-bendeleden komen deze wel erg van pas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.