jimmyNL Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) help me stuur me een em=-mailweet iemand hoe ik een eigen server moet maken van sa-mp>??? en kan je dan ook de link sturen waar ik dat kan downloaden?? mail dit naar:: jimmysoonius140 (at) hotmail DOT com groeten jimmyNL help me met de serverhelp me met de server doei Bewerkt: 16 maart 2007 door jimmyNL Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Welkom op het forum Jimmy, Ten eerste wil ik je doorverwijzen naar Deze pagina, voor alle informatie over San Andreas MP. Daarnaast zou je eens via de zoekfunctie kunnen zoeken of er al meerdere topics zijn aangemaakt over dit onderwerp. Zo heb ik je "hier" de nodige inspanningen bespaard. Hopenlijk lukt het hiermee! Mvg Pennywise The Clown Bewerkt: 16 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.