Jump to content

.Exorcist Vs Radio Es.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: Zelf weten

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: 21 Maart - 23:00

Ik edit zo mijn post met mijn Tag.

Mijn tag:

phoenixxl6.jpg

Bewerkt: door .Exorcist

Als mijn ander battle over is wil ik best wel tegen je.

ok?

>>> Door RonaldVC: Komt er voor dat jouw battle afgelopen is iemand die aan deze battle wilt deelnemen gaat die persoon voor. Een battle reserveren is eigenlijk niet toegestaan, maar als niemand anders zich meldt tussen die tijd kan je deze battle aangaan..<<<

Edit; ja mijn vorige battle is nu afgelopen, en exorcist heeft me al een pm'tje gestuurd, dus het komt denk allemaal wel in orde. :clown:

Enne, Exorcist mogen de afmetingen ook rond de 380x150 zijn??

Bewerkt: door Radio Es.
Geplaatst:

Nu je andere battle voorbij is, kunnen wij nu gaan battlen .Exorcist? :tu:

(en zouden de afmetingen nog mogen;zie hierboven) ^_^

Nu je andere battle voorbij is, kunnen wij nu gaan battlen .Exorcist? :tu:

(en zouden de afmetingen nog mogen;zie hierboven) ^_^

Ik vind het best hoor ga je gang ^_^

Ik ga nu trouwens bezig met me sig dus ik post hem vanavond nog.

[Edit] Ik heb me eerste bericht geupdate en ik heb je een pm gestuurd[/edit]

M.V.G,

-.Exorcist

Bewerkt: door .Exorcist
Geplaatst:

Oke dan kunnen we beginnen:

.Exorcist:

phoenixxl6ag5.jpg

Radio Es.:

metroidsigcopygoodcx3.png

Succes! .Exorcist!

Zou een admin de topic-titel kunnen veranderen? ^_^ aub? :D

Radio Es.

Geplaatst:
Mensen stemmen A.U.B!!!!!! :tu:

M.V.G,

.Exorcist

Ja, mensen stem aub, strax dan is de tijd alweer voorbij!!! _O_

M.V.G,

Radio Es.

Geplaatst:

Ik stem wel even nu het nog kan :7

Ik vind het altijd moeilijk om iets abstracts met een design dat wel een render heeft te vergelijken. Het kleurgebruik vind ik bij jullie allebei wel goed, al is het wel een beetje eentonig. Radio Es, je render past niet erg goed bij de grungy achtergrond. Als de render wat scherper was dan zou het geheel veel mooier zijn. De rode C4D past ook niet goed bij de kleuren van de signature, het vloekt een beetje. Het font is wel redelijk, al zou een effectje wel leuk zijn geweest. Exorcist, jouw signature is wat moeilijker om te beoordelen. Het kleurgebruik vind ik hier erg goed. Het eerste wat me eigenlijk opviel was je border, die veel te dik is aan de zijkanten. Dit staat niet zo mooi bij de boven en onderkant. Op basis van het kleurgebruik en het font stem ik op .Exorcist., waar ik dit allebei iets beter vind.

Hey,

Ik heb er niet verdomd veel verstand van, maar mijn mening mag/kan ik uitspreken :Y..

Nou, ik vind van allebei het kleurgebruik wel mooi gedaan, en net zoals M4X had gezegd past het render van Radio Es niet zo goed. Alleen ik kan uit die van .Exorsist niet zo heel goed uithalen wat het is? Pixel Paradise (rechtsboven)? Vliegende vuurvogel ofzo? En zijn de borders aan de zijkanten is te dik? Of komt dat door de computer? Terwijl ik die van Radio-es iets duidelijker vind. Dus mijn stem gaat uit naar: Radio Es :dans:

Succes verder..

Bewerkt: door Youp

De twee stemmen die op de 24e zijn gepost heb ik verwijderd omdat het stemmen eigenlijk t/m de 23e was, dus zouden jullie opnieuw moeten stemmen. Ik heb een PB ontvangen voor verlenging, dus bij deze, stemdatum verlengd t/m 25 maart.

Edit:

Mijn stem gaat naar .Exorcist vanwege zijn goede kleurgebruik en warme uitstraling die hij goed laat zien. Dat verschilt namelijk toch enorm met die van Radio Es.. Al had je de twee zwarte stroken aan de zijkant wel weg kunnen laten .Exorcist. Ik vind dat persoonlijk er niet zo heel mooi bij staan, boven en onder zou dan toch wat mooier staan. De tekst kan wat meer aangewerkt worden, je hoeft niet altijd je tekst te verbergen. Ik denk als je je tekst op een goede manier in je signature zet en het laat zien, dat je signature een stuk mooier wordt. Nu verberg je het een beetje en heeft de tekst ook nog een wat simpele font.

@Radio Es.: probeer de volgende keer goed op je kleurgebruik te letten. De rode C4D als ik het goed heb past niet echt goed op de achtergrond en ziet er niet vloeiend uit, je kunt het zien als een explosie maar dan zouden er meer warme kleuren in de signature moeten zitten.

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Na de verlenging niet behoorlijk veel gestemd alleen ik, maar gelukkig is er wel een winnaar. Winnaar .Exorcist heeft 1 punt in de wacht weten te slepen voor in de ranking. Helaas voor Radio Es -1 punt, volgende keer beter kerel.

Topic locked and ranking updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...