Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

met welk wapen kan je zoo veel keer moorden als je wil zonder dat je de politie op je hielen krijgt

zonder cheats a.u.b

Geplaatst:
met welk wapen kan je zoo veel keer moorden als je wil zonder dat je de politie op je hielen krijgt

zonder cheats a.u.b

Alle wapens staan "hier". Het maakt niet uit met welk wapen je schiet, als de politie het ziet, komen ze achter je aan. Geen enkel wapen in san andreas heeft hier dus invloed op. Het gaat meer om de hoeveelheid mensen die je ombrengt dan waarmee of hoe je dit doet.

Overigens zullen de handwapens zoals de 'dildo', Schep, Golf Club en de Pool Stick minder gevaarlijk over komen. En dit zullen dus ook de voorwerpen zijn die andwoord op jou vraag geven. Hiermee zal de politie minder snel achter je aankomen. Maar veel zal het 'niet' uitmaken.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je echt veel wilt moorden zou ik je de heavy artillery aanraden, het meest geschikte wapen is de minigun.

Vindplaats Heavy artillery

Ik zou dan naar de rooie stip gaan, want daar kan je nog eens kiezen uit 3 andere heavy artilery guns, zolals de flamethrower, en heat seeking missile launcer.

Een goed trucje is om het wapen te pakken, te saven endan steeds te herhalen, krijg je steeds meer kogels

Veel schietplezier :bier:

Maxis

Bewerkt: door Maxis
Geplaatst:

Ik heb ook eens gehad, dat ik een brandblusser had, waarmee ik niet meer dan 1 wanted level kreeg, hoeveel mensen ik ook vermoorde. Zelfs bij de politie! :D

Alleen weet ik niet of dat altijd werkt...

Geplaatst:
Een goed trucje is om het wapen te pakken, te saven endan steeds te herhalen, krijg je steeds meer kogels

Veel schietplezier :bier:

Maxis

Sorry als ik even offtopic ga, maar is dat niet als je in een ammunation zit en dan steeds die schietoefeningen doet? Of werkt deze ook? Van steeds te saven?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee dat is niet bij de ammunation.

Bij de ammunation kan je inderdaad ook veel wapens verdienen gratis maar maxis had het over het huis van ... (Toreno dacht ik dat het was) en daar kan zoveel heavy wapens krijgen als je maar wilt. je pakt ze, slaat op, je pakt ze nogeens, slaat op en zo maar door.

je moet daarvoor alleen wel de missie vertical bird hebben gedaan anders liggen de wapens er niet.

Bewerkt vanwege een typfoutje

Bewerkt: door kesava
Geplaatst:

Er zijn twee wapens waarmee je makkelijk kan moorden zonder de politie acher je aan te krijgen, namelijk de Stealth Weapons;

1. Knife: Dit kleine handwapen is bijzonder effectief als je een tegenstander zonder veel rumoer te veroorzaken wilt omleggen. Vindplaatsen
  2. Silenced 9mm: Pistool voorzien van een geluidsdemper, 17 patronen in een magazijn. Brengt meer schade toe dan het standaard 'pistol' .Vindplaatsen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...