EDBN Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 3 dagen geleden heb ik GTA San Andreas geïnstalleerd. Daarna heb ik wat mods gedownload en die met San Andreas Mod Installer (SAMI) in het spel gezet. Als ik het spel opstart gaat alles nog gewoon, als ik dan een nieuwe game start of een savegame opstart loopt het spel ook gewoon. Als ik dan een mod tegen kom (bijvoorbeeld een auto of fiets of zo), slaat het spel af en kom ik terug op het bureaublad en gebeurt er niets. Wie kan mij helpen met dit probleem?! Alvast bedankt. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Weet je zeker dat je alles wel goed gemod hebt? Als je een foutje maakt bij het modden van een fiets ofzo kan ie inderdaad vastlopen als je er 1tje tegen komt. Als je niet weet wat je fout hebt gedaan staat er vast wel een readme bij de mod en dan controleer je gewoon of je alles goed hebt gedaan wat daarin staat. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Eigenlijk is het het beste als je mod met IMG 2.0 mod daar kun je alles manueel inzetten er staan hier ergens een paar goede tutorials over het gebruik van IMG als je het goed doet zou er normaal geen probleem zijn Reageren
EDBN Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik heb het al opgelost. Ik heb zo'n pagina gevonden waar alles op stond hoe je het moest doen. Daar heb ik de installer opnieuw geïnstalleerd en toen deed ie het wel zonder af te slaan. Toch bedankt voor jullie hulp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.