kevin software Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 hallo, misschien is dit een noob vraag maar ik kom er niet uit. ik wil graag een admin arena maar dat lukt me niet egt ik wil dat de gewonen sepelers niet de adminarena kunnen betreden. weet iemand een oplossing? alvast bedankt Reageren
-Roy- Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Neem eens een kijkje op het forum van SA:MP. Hier kun je allerlei filterscripts/gamemodes/commands vinden. Mocht je nog hulp nodig hebben, ik hoor het graag. Succes met zoeken! Reageren
kevin software Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Neem eens een kijkje op het forum van SA:MP. Hier kun je allerlei filterscripts/gamemodes/commands vinden. Mocht je nog hulp nodig hebben, ik hoor het graag. Succes met zoeken! nee ik heb al van tevooren op dat forum gekeken maar kon het niet vinden. behalve script die niet wert Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.