Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 ik heb er lang aangewerkt maar het resultaat is er dan ook ik had deze gemaakt voor de battle met .Virus (waar nu gestemt kan worden)maar ik wou even weten wat jullie er van vondenik vind het m'n beste! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Welkom op dit forum, mooi plaatje hoor. Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Welkom op dit forum, mooi plaatje hoor. ehm.. bedankt ? design jij? zo ja, kan je dan wat uitgebreidere feed geven? Bewerkt: 17 maart 2007 door Multi_ Reageren
BigM Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 De regels- DE REGELS- Fout raten. Is Tegen de regels . En trouwens volgends mij mag mutli tegen jou welkom zeggen omdat hij er al langer is . Mooi sig mutli. Lekker strak. Erg mooie c4d. Render er erg mooi in geplaats. Font is mooi maar komt dood over in der sig. Gelukkig is dat niet belangrijk . Niet gek veel op aan te merken 3 9 [/font] Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 De regels- DE REGELS-Fout raten. Is Tegen de regels . En trouwens volgends mij mag mutli tegen jou welkom zeggen omdat hij er al langer is . Mooi sig mutli. Lekker strak. Erg mooie c4d. Render er erg mooi in geplaats. Font is mooi maar komt dood over in der sig. Gelukkig is dat niet belangrijk . Niet gek veel op aan te merken 3 9 [/font] ik wou de font niet te veel in de spot zetten is voor mij niet nodig Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 @gekkieJ01: Lees de Showroom Regels een keertje door, want een post zoals die van jou is niet toegestaan.. @BigM: Modgedrag is ook niet gewenst op het forum.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 En trouwens volgends mij mag mutli tegen jou welkom zeggen omdat hij er al langer is . gekkieJ01 is er langer dan Multi_ Maar back to the point. Ik vind het een zeer mooie sig, tekst niet te opvallend, alleen een beetje leeg, en dan met name de rechterkant. Daar had ik liever een effect zoals aan de linkerkant gezien. Verder gewoon top 8.5/10 Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 En trouwens volgends mij mag mutli tegen jou welkom zeggen omdat hij er al langer is . gekkieJ01 is er langer dan Multi_ Maar back to the point. Ik vind het een zeer mooie sig, tekst niet te opvallend, alleen een beetje leeg, en dan met name de rechterkant. Daar had ik liever een effect zoals aan de linkerkant gezien. Verder gewoon top 8.5/10 Bedankt voor je feed. En bij de rechterkant zit evenveel, misschien wel meer effecten dan links. Heel goed kijken . Reageren
.Antonio Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik vind deze sig echt vet mooi. Je hebt die achtergrond mooi gemaakt, hij past op de een of andere manier heel goed bij de render, het is ook mooi dat het aander linkerkant wat lichter is dan aan de rechterkant. Je hebt volgens mij je render gesmudged, dat is ook heel mooi. Het shirt van je render is heel licht gemaakt, ik weet niet of dat standaard is maar het is iig heel mooi. Het mooiste aan deze signature vind ik de C4D, ik vind het echt geweldig hoe je dat erin hebt gezet, dat vind ik dus echt een heel groot pluspunt. Zoals BigM zei, je text lijkt een beetje dood in die vette sig, maar dat maakt opzich ook niet zo veel uit want de text is alleen maar om te zorgen dat het niet geripd wordt. 94% - Deze signature is een van de mooiste die ik hier op het GTAF. heb gezien. KUTGW! Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik vind deze sig echt vet mooi. Je hebt die achtergrond mooi gemaakt, hij past op de een of andere manier heel goed bij de render, het is ook mooi dat het aander linkerkant wat lichter is dan aan de rechterkant. Je hebt volgens mij je render gesmudged, dat is ook heel mooi. Het shirt van je render is heel licht gemaakt, ik weet niet of dat standaard is maar het is iig heel mooi.Het mooiste aan deze signature vind ik de C4D, ik vind het echt geweldig hoe je dat erin hebt gezet, dat vind ik dus echt een heel groot pluspunt. Zoals BigM zei, je text lijkt een beetje dood in die vette sig, maar dat maakt opzich ook niet zo veel uit want de text is alleen maar om te zorgen dat het niet geripd wordt. 94% - Deze signature is een van de mooiste die ik hier op het GTAF. heb gezien. KUTGW! Echt bedankt man!! En dat shirt was eerst wit. Nu is die tijd die ik erin gestoken heb pas de moeite waard geweest als iemand zoiets zegt. Hier ben ik meer dan tevreden mee. Haha! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.