dynastus Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2007 kan je gta vcs nog steeds 100% uitspelen als je 1 cheat hebt ingevoerd want me susje maakte een heel stom grapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2007 GTA Vice City Stories kun je uiteraard uitspelen met cheats, want er waren toch wel veel GTA spelers die het spel niet uit konden spelen, omdat zij cheats gebruikten in vorige GTA's. Sinds GTA San Andreas kan je volgens mij het spel met cheats gewoon op 100% uitspelen. Let er wel op dat je nooit de volledige statistieken krijgt met cheaten, omdat cheaten eigenlijk gewoon niet echt is. Daarom hebben de makers zo ingesteld dat jouw criminal rating flink naar beneden gaat wanneer je regelmatig cheat. Geef je daar niet om? Dan kan je gerust cheaten! Ik hoop dat je hier wat aan hebt, zo niet dan kan ik het altijd nog even anders formuleren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2007 Ik red dat nooit duurt veel te lang Je moet gewoon 100% savegame met de USB kabel >>> Door SummerBase: Er werd gevraagt of je met cheats ook 100% kunt krijgen, niet of je een savegame kunt downloaden. Tevens had ik al antwoord gegeven dus lees in het vervolg het topic even door. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.