GTAFreak007 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) ik heb de modern mod geinstalleerd al een hele tijd en zojuist de driver mod maar ik zie de helft van mij land niet dus ik wou die modern mod er uit dus k uninstall mijn game en verwijder daarna de map Rockstar Games maar nu wil ik het opnieuw installerenn en hij zegt dat dat2 op de dvd is beschadigt en nu wil ie em niet meer installe wet iemand wat hier het probleem van is en laat het a.u.b. niet aan de dvd liggen want ik mag het niet meer kopen heb het namelijk al voor de 2de keer andere dvd was gebarsten mvg gtafreak007 dit is er een foto van (de error) Bewerkt: 17 maart 2007 door gtafreak007 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ga naar een goede CD-store en vraag ofze zo een middel hebben waarmee je je CD goed mee schoonmaakt. Als ze het niet hebben maak dan de CD met water schoon. Als ze het wel hebben maak het met die middel schoon. Na het schoonmaken even afdrogen en probeer het weer. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 ik heb de goude tip bij videoland kan je voor 4,50 het spel laten maken het gaat in een machine en het wordt schoongemaakt enzo Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Toch vrees ik dat er niet veel meer aan te doen is. De DVD-rom wordt dan inderdaad schoongemaakt, maar er zitten waarschijnlijk krassen op en die zijn waarschijnlijk niet meer te maken. Ik vrees dat de enige oplossing die er is, een nieuwe SA te kopen zal zijn. Het lukte je wel gewoon te spelen en niet te installeren? Dit verschijnsel heb ik zelf ook gehad en ik heb hem een aantal keren goed schoon gemaakt, maar de krassen op de DVD zullen ervoor zorgen dat de welbekende "cyclische-redundantie-fout" tevoorschijn komt als je hem wilt installeren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.