Jump to content

Mountain Cloud Boys

Recommended Posts

Geplaatst:

Deze missie is zo rot als ik in het gevecht ben schiet ik met een shotgun te knallen maar het lijkt of ze body armor hebben en elke keer is woozy scheel dat hij niet weet hoe hij moet schieten en dan is al ze leven op

Geplaatst:

hij is niet scheel, maar blind ;)

En probeer op hun hoofden te richten, dan zijn ze meestal in 1 keerdood :)

Shotguns hebben niet zon grote reikwijdte, gebruik gewoon een tec-9 ofzo. Zorg ervoor dat je gehurkt zit, dan is je accuratie nog beter.

Geplaatst:
Deze missie is zo rot als ik in het gevecht ben schiet ik met een shotgun te knallen maar het lijkt of ze body armor hebben en elke keer is woozy scheel dat hij niet weet hoe hij moet schieten en dan is al ze leven op
Wu Zi Mu is niet scheel...hij is blind, dus daar valt weinig aan te verbeteren ben ik bang :puh:

Maar om even een aantal tips te geven waar je wél iets aan hebt: Zorg ervoor dat je niet te makkelijk te raken bent. Dit doe je door bijvoorbeeld vlak achter een muurtje te gaan zitten, achter een kist of gewoon gebukt. Blijf rustig en richt goed op de Da Nang Boys, zodat je niet onnodig tijd verspilt aan gemiste schoten. Let op de Da Nang Boy die op het dak staat met een sniper en schiet hem eerst neer. Dit zal je een hoop schade schelen en het halen van de missie stukken makkelijker maken.

Nog één tip vanwege het feit dat Wu Zi Mu het bij jou niet overleeft: Ga nergens op hem wachten maar schiet zelf iedereen neer. Aan hem heb je feitelijk gezien helemaal niets, dus is het beter om hem niet in gevaar te brengen en zelf het heft in handen te nemen.

Veel succes met deze missie en laat even horen of het nu gaat lukken of niet.

Geplaatst:
kan je woozy ook gehurkt laten zitten?
Nee, dit kan helaas niet, maar om problemen met Wu Zi Mu te voorkomen moet je niet op hem gaan letten. Zoals ik al zei in mijn vorige post is het het beste om hem te negeren en zelf iedereen neer te gaan schieten. Hierdoor loopt Wu Zi Mu geen gevaar en kun je je rustig richten op het vermoorden van de Da Nang Boys.
Geplaatst:

Het is gelukt dankjewel voor de tips en trouwens de tip van het laagblijven was het beste Dankjewelll>>.....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...