Boris H. Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Hey mensen, Ik ga dinsdag naar de stad en heb wat geld over. Nu was ik van plan om Max Payne en GTA III samen te kopen. Ze kosten deiden 15 euro. Is Max Payne 15 euro waard? GTA III heb ik al voor de PC maar ik wil hem ook voor de PS2. Het zijn wel oude spellen maar zijn ze het geld waard? Gratz, Boris H. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Dat is het wèl waard ja dus ik zou zeggen inkopen!!!!!!>haha Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 De Max Payne spellen zijn echt games die ik je kan aanraden. Ondanks dat er maar twee delen van zijn, zijn ze beide toch erg sterk. Ik vindt de besturing persoonlijk heel soepel, je loopt vanaf een 3de persoon wat dus betekent dat je helemaal rond kan draaien. Het is eigenlijk gewoon een kwestie van lopen en iedereen neerknallen, misschien niet origineel, maar we leuk, en vooral in Max Payne. Daarnaast heb je ook een 'bullet time', waarin je alles in slow motion kan zien. De verhaallijn is vergeleken met andere games wel kort, maar ik meen dat je een extra moeilijke modus vrij speelt zodra je langs de storyline bent. En dan GTA III, tja, daar valt genoeg over te vertellen. Misschien kun je beter eerst bij je zelf nagaan wat je er van vond op de PC. Was het een leuk spel op de PC dan zal hij ongetwijfeld net zo leuk zijn als op de PS2. Alleen, is het niet wat zonde? Je hebt misschien groter beeld en wat betere kwaliteit maar daarvoor koop ik liever een ander spel 'The Fall Of Max Payne' voor de PS2 bijvoorbeeld. Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Oke, bedankt voor de tips maar GTA III ga ik ook kopen. Ik wil namenlijk graag de hele serie compleet hebben op de PS2/PS3. De enige GTA die daar ontbreekt is GTA III.(En GTA, GTA London & GTA 2 maar die zijn alleen maar online verkrijgbaar en niet voor de PS2) Max payne ga ik dus ook kopen. Ik heb in totaal 50 euro dus ik kan Max Payne 2 ook kopen maar die is nergens meer verkrijgbaar? Ik wil hem wel in een echte winkel kopen en niet online. Ik heb al op de site's gekeken van een aantal winkels maar de meeste hebben alleen Max Payne. Als ze Max Payne 2 ook hebben in een winkel neem ik die ook mee . Gratz, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.