.Syfes Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Hier is weer eens een sig Raten maar !!! Bewerkt: 17 maart 2007 door Syfes Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 de background vind ik er zwaar dope uit zien daardoor krijg je van mij zowiezo een voldoende dan nog de plus en min punten ... je render vind ik niet mooi gedaan, het lijkt wel alsof die is uitgerekt je font is ook heel slecht geplaatst, deze 2 punten verpesten de sig weer maar door de bg krijg je alsnog een 6.5 waarschijnlijk ben je het daar niet mee eens, maar dat is hoe ik het zie keep it up! Reageren
.Djanick Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 vind idd zoals al gezicht is de render te klein gemaakt en daardoor niet meer mooi. maar BG vind ik wel mooi de font vind ik niet echt super het is zowiezo niet mooi om het door de render te doen en hij is gewoon TE standaard 6 Reageren
BigT Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik ben het eens met hierboven. Ik heb 1 tip voor je ! Als je een render groter/kleiner maakt. Druk dan shift in. Dan word blijft hij goed 6.0 Reageren
luisfigomg Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 BG is erg simpel ook je render heb je verpest en die text is ook zwaar bagger ik geef je een 6- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.