Jump to content

Ran Fa Li

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind eigelijk dese nog het moeilijkst ik weet niet hoe ik moet rijden ze sluiten bijna alle straten af in de garage

Geplaatst:
ik vind eigelijk dese nog het moeilijkst ik weet niet hoe ik moet rijden ze sluiten bijna alle straten af in de garage

Eigenlijk is deze missie niet zo moeilijk, als je de juiste tactiek gebruikt. Rijdt dus gewoon als eerst naar de garage toe, en jat de auto. Schiet natuurlijk wel eerst de members dood die op je afkomen. als je dan weer buitenkomt kun je twee kanten op; links, of rechts. Kies links, en rijdt de auto vooruit totdat je op een afstand bent waarop je de members kunt raken met je geweer. Stap dan uit, pak een sterk wapen en schiet de 2 members neer bij de blokkade. Dan komt nu het lastigste stukje, de achtervolging. Eigenlijk moet je niet eens op je achtervolgers letten ze zullen overal tegen aan knallen. Zaak voor jou om beheerst te blijven rijden, en je niet te laten afleiden. Uitstappen of beuken zullen slechte opties zijn aangezien je dan onnodig veel schade oploopt. Probeer het nog eens, succes!

Geplaatst: (bewerkt)

Zo te zien denk je dat het echt niet lukt.

Dan kan je het best een topic maken in de Savegame Aanvraag subforum.

Dan kunnen andere mensen het voor je doen.

Als je dat niet wil dan kun je beter dan Wikigta gaan of naa Mathijs zn post kijken aangezien hij in de topic kijkt. :puh:

Edit: Damn te laat.

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Het lukt me nog steeds niet want ik weet de route niet hoe je moet rijden om de blokade's te ontwijken

Geplaatst: (bewerkt)

ik moet em weer opnieuw doen reed iets te hard door de garage waardoor hij over de kop vloog, hij's moeilijk :clown:

hij is gelukt jaja de missie dus dit topic kan op :slotje:

>>> Door Bling: En voor de zoveelste keer jouw dubbelposts samengevoegd. Tevens wil ik nog even zeggen dat we nooit topics zonder logische reden op slot gooien, zodat de mogelijkheid tot posten blijft bestaan, indien nodig. <<<

ik weet niet hoe je moet stoppen daarmee

>>> Door Bling: Blijkbaar weet je het nu wel, aangezien je de bovenstaande regel in je post ge-edit hebt. <<<

Ik wil even me exuses aan bieden voor het dubbelposten ik weet nou eindelijk waarvoor die edit knop is dus bedankt bling voor die tip ;)^_^ ,,,,maar mensen die nog in dit topic leven ik ben nou bij de volgende missie van woozy en die vind ik weer moeilijk :@ me rancher vliegt elke keer over de kop en BOEM kapot :puh:

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:

Rijd gewoon rustig door de checkpoints. Nog een tip: als die motorijders achter je zitten, moet je plots heel hard remmen, zodat ze tegen je Rancher aanvliegen en van hun motor afvallen. Drive-by's op hun doen wil ook nog wel eens helpen.

Geplaatst:

Je moet je niks van die motorrijders aantrekken , gewoon doorijden! als de motorrijders heel dichtbij zijn en schieten , moet je remmen, dan rijden hun door en komen terug en rijden dus naar jouw motorkap. Als ze dichtbij zijn , moet je gas geven. hun kunnen weer keren en voordat dat is gebeurt rijd jij al een stuk voorop! En schiet hun niet dood. Dan sturen ze weer nieuwe motors op je af en kan je weer opnieuw beginnen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...