Jump to content

Vraagje


SabreTurbo

Recommended Posts

Wat is nu een 'trainer met jetpack-optie'?

Ik heb me het leplazarus gezocht, maar heb nergens ook maar iets als een aanwijzing gevonden.

Hulp graag.

Alvast bedankt, ST

Misschien dat je weet, maar in GTA San Andreas heb je ook een jetpack. Die jetpack draag je op je rug en door een stroom van gas wordt je de lucht 'ingeblazen'', vervolgens kun je dus wat rond vliegen. Ik ben er dus van overtuigd dat deze functie hetzelfde inhoud. Misschien krijg je een jetpack op je rug, of kun je gewoon vliegen. Probeer het eens uit zal ik zeggen. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de 'Vice City Ultimate Trainer', die inderdaad de mogelijkheid biedt om te vliegen met een Jetpack, althans, je hebt de eigenschappen van een Jetpack. In feite heb je namelijk geen Jetpack op je rug, maar toch kun je vliegen. Deze trainer is op verscheidene sites te downloaden, waaronder deze.

Veel plezier ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst zorg je ervoor dat de 'Vice City Ultimate Trainer' geïnstalleerd is in de map Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City. Vervolgens start je de 'Ultimate Trainer' op door te dubbelklikken op het icoontje. Wees er zeker van dat de volgende vier hokjes zijn aangevinkt, zodat je er zeker van bent dat de Jetpack goed functioneert.

post-11013-1174146810.jpg

Start ten slotte Vice City op, om vervolgens gebruik te kunnen maken van de opties van deze trainer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...