Jump to content

Driving School

Recommended Posts

Geplaatst:

En jawel, hier is de goudzoeker van de scholen weer. Nu jullie me hebben geholpen met de Flying School en de Boat School moet de Driving School natuurlijk ook geen probleem zijn. Maar om eerlijk te zijn heb ik wel erg veel moeite met de Driving School. Laat ik maar beginnen met Burn and Lap, aangezien ik daar al uren aan heb besteed maar nog altijd geen goud heb gehaald. Een tijd van 36.15 seconden is op dit moment mijn beste prestatie en dat moet dus nog een stukje sneller.

Dus heeft iemand de gouden tip om onder de 36.15 seconden te duiken zónder ook maar één pion kapot te rijden? Het ontwijken van de pionnen lukt me wel, alleen de tijd is nog net niet goed genoeg. Nou vraag ik mij af of dat aan mijn manier van remmen kan liggen. Eerder gebruikte ik namelijk alleen de handrem, maar de laatste tijd houd ik ook 'S' ingedrukt tijdens het doorslippen van de bochten. Welke manier is het beste...? Of moet ik het helemaal anders doen...?

Hopelijk heeft iemand een goed idee en kan ik goud gaan halen op dit onderdeel :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ok hier staat het hoe ik het op mijn manier deed:

Neem een goede vaart maar nog even voor een bocht moet je S indrukken en dan W en Spatie.

Doe dat keer op keer en uiteindelijk zal het wat beter gaan.

Bij mij lukt het perfect.

Als het je niet lukt om goud te halen,

oefen dan op de normale wegen ofzo. (of speel een weekje MTA)

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:

Ik heb een nieuwe manier gevonden voor 'Burn and Lap', met die manier haal je met 2 vingers in je neus deze oefening. Je hebt hier niets meer dan je 4 pijltjes toetsen voor nodig. De spatie, je handrem, niet. Dit omdat je vaak even te snel doorslipt en je verliest hier in totaal wel ongeveer 2 seconden. Daarnaast moet je ook op het goeie moment je handrem indrukken.

Zoals ik al zei dus; je 4 pijltjes toetsen. Eigenlijk bijna hetzelfde als wat 'Carl_Johnson2' zegt. Je rijdt gewoon vooruit, zodra je bij de eerste bocht komt druk je op het pijltje naar beneden (natuurlijk wel even inhouden, dit is je rem) en geef je richting met de linker, of rechter pijltjestoets. Als het goed is kun je nu ook direct weer doorrijden. Als je hier de handrem bij gebruikt slip je een beetje weg, of ga je te scherp. Probeer het eens, ik hoop dat het lukt.

Geplaatst:

Deze missie vond ik ook hartstikke moeilijk mijn methode was gwoon lkkr gas geven en dan op spatie drukken want ik heb hem nu op de PC dus Succes :bier:

Geplaatst:

*Bump* :$

Ik heb Burn and Lap geprobeerd met behulp van bovenstaande tips, maar ik heb nog altijd geen goud weten te halen. Het is inmiddels wel gelukt om onder de 36 seconden te rijden, maar dat lukt alleen met het omver rijden van pionnen :7

Dus, heeft iemand misschien nóg een goede tip? Want het begint nogal frustrerend te worden om steeds óf te langzaam, óf niet nauwkeurig genoeg te zijn. -Matthijs- zijn manier lukt me ook niet, zelfs niet als ik de twee vingers uit m'n neus haal en dan een poging waag. Kan iemand me vertellen hoe ik de bochten moet aansnijden en wanneer? Dus vanaf de buitenkant, de binnenkant, en bij welk pionnetje ik de bocht moet inzetten? Misschien dat daar nog wat winst valt te behalen als ik weet hoe de bochten precies moeten. Want rechtdoor rijden lukt me nog wel, dat vormt weinig problemen...

Daarnaast heb ik ook nog de Alley-Oop die ik op goud wil halen. Het lukt me wel om een complete draai te maken, maar dan klapt m'n auto steeds door waardoor ik op de kop terechtkom en dus schade heb. Iemand tips om dit goed uit te voeren zodat ik hier goud kan halen?

Geplaatst: (bewerkt)
Daarnaast heb ik ook nog de Alley-Oop die ik op goud wil halen. Het lukt me wel om een complete draai te maken, maar dan klapt m'n auto steeds door waardoor ik op de kop terechtkom en dus schade heb. Iemand tips om dit goed uit te voeren zodat ik hier goud kan halen?

Over Burn A Lap kan ik weinig zeggen, ik heb laatst dan wel met veel moeite goud kunnen halen maar het was puur mazzel. Voor Alley Oop kan ik je wel een tip geven. Deze staat niet op WikiGTA en werkt zeker, hiermee wordt de opdracht juist één van de makkelijkste. Zodra je de schans met twee wielen hebt genomen laat je, je gas los en gebruik je pijltje naar links of naar rechts (hangt er natuurlijk vanaf aan welke kant je de schans neemt) om je Banshee om zijn as te laten draaiien. Zodra de Banshee weer recht in de lucht hangt gebruik je het tegengestelde pijltje weer om de auto recht in de lucht te laten 'hangen'. Misschien is een klein beetje bijsturen tijdens de landing nog nodig maar succes gegarandeerd :tu:. Veel succes in ieder geval!

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

*Bump* :$

Dus, heeft iemand misschien nóg een goede tip? Want het begint nogal frustrerend te worden om steeds óf te langzaam, óf niet nauwkeurig genoeg te zijn. -Matthijs- zijn manier lukt me ook niet, zelfs niet als ik de twee vingers uit m'n neus haal en dan een poging waag. Kan iemand me vertellen hoe ik de bochten moet aansnijden en wanneer? Dus vanaf de buitenkant, de binnenkant, en bij welk pionnetje ik de bocht moet inzetten? Misschien dat daar nog wat winst valt te behalen als ik weet hoe de bochten precies moeten. Want rechtdoor rijden lukt me nog wel, dat vormt weinig problemen...

Eerlijk gezegd is het nogal moeilijk uit te leggen, als ik het voor kon doen dan zou ik dat doen, maar goed. Het volgende wat ik je nu ga zeggen is niet mijn eigen strategie, in ieder geval, het is niet de manier van mij om 'Burn and Lap' te halen.

Rijdt vanaf de start direct in vol gas naar de rechterkant van de pionnen. Als je bij de 2e van achteren, van de linkerkant bent rem je en maak je de draai. (Dat is dus je handrem + *richting*) Daarna geef je weer vol gas vooruit, en ga je weer naar de buitenkant. Je hoeft niet persé precies langs de binnenkant, een stukje ervan is net zo goed. Vervolgens vervolg je je rondje en dan kom je bij de 2e bocht, hier doe je exact hetzelfde als bij de eerste bocht. Natuurlijk kan ik je niet garanderen dat het in één keer lukt maar ooit moet het toch eens lukken. Al vindt ik mijn eigen manier nog steeds het meest effectief..

Geplaatst:

Alley-Oop en City Slicking zijn inmiddels ook op goud waardoor nu echt alleen nog Burn and Lap voor mij resteert. Ik ga het maar gewoon zo vaak mogelijk proberen en alle tips die tot nu toe genoemd zijn gebruiken en dan maar hopen dat het lukt. Mocht er nog iemand zijn die z'n gouden tip niet heeft genoemd dan is die nog steeds van harte welkom. Want ik ben bang dat het zéér frustrerend gaat worden vanavond...

Edit op 25 maart >> Na vele mislukte pogingen en een hoop frustratie ben ik vanochtend uitgekomen op een tijd van 35.99 seconden. Het is dan misschien maar nipt binnen de 36 seconden, goud is het in ieder geval geworden. Bij deze nog even mijn hartelijke dank aan -Matthijs-, want het is me gelukt door enkel de pijltjestoetsen te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...