peter99 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Wij hebben thuis een computer crash gehad en weer goed gekregen , sinds gisteravond , maar we hebben nu een probleem met internet , als ik een website bezoek (maakt niet uit welke) dan is alles heel erg uitegerekt en moet je dus scrollen naar rechts en naar links Heeft iemand hiervoor een oplossing ??? Alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Druk op CTRL en scroll met je muis tot de lettertype goed is. EDIT@ ifc3: Erm... volgens mij is dit forum geen reclamezuil Je kunt dit beter in je sig zetten. >>> Door Preddy: Volgens mij was jouw naam zwart en niet rood, paars of blauw <<< @ Preddy: Ik wijs hem er even op, ben blij dat ik niet een post erbij heb gezet Bewerkt: 29 maart 2007 door ikt Reageren
Schno009 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Misschien je resolutie weer hoger zetten? Je moet gewoon naar je bureaublad en dan klik je met je rechtermuisknop op een leeg stukje. Klik dan op eigenschappen en op het tabblad Instellingen. Daar staat een schuifje met (waarschijnlijk) 800x600 eronder. Schuif deze steeds een stapje naar rechts. Expirimenteer tot het goed zit. Reageren
peter99 Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Het is alleen bij sommige internet pagina's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.