ACID Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 eey, ik ben op zoek naar een Tony Hawk's American Wasteland SaveGame die 100 % uitgespeeld is, waar kan ik deze downloaden ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 eey,ik ben op zoek naar een Tony Hawk's American Wasteland SaveGame die 100 % uitgespeeld is, waar kan ik deze downloaden ? Ik heb even voor je rondgezocht, en naar een paar klikken had ik er al één gevonden. De volgende keer is het een koud kunstje om zelf even rond te kijken. Maar goed, hier kan je een 100% savegame downloaden voor jou spel. Ik heb er verder ook geen verstand van, dus ik houdt het bij het opzoeken van deze savegame. Reageren
ACID Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 eey,ik ben op zoek naar een Tony Hawk's American Wasteland SaveGame die 100 % uitgespeeld is, waar kan ik deze downloaden ? Ik heb even voor je rondgezocht, en naar een paar klikken had ik er al één gevonden. De volgende keer is het een koud kunstje om zelf even rond te kijken. Maar goed, hier kan je een 100% savegame downloaden voor jou spel. Ik heb er verder ook geen verstand van, dus ik houdt het bij het opzoeken van deze savegame. ja dit had ik ook al gevonden maar als je hem download gaat het via fileplanet (betaalde site) maar ik wil er gewoon gratis een iemand nog ideeén? Reageren
thug Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 ja probeer het gwn zelf uit te spelen het is zoveel leuker ik heb het zo gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.