Jump to content

Verschil tussen Sig en Wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst:

De meeste mensen zeggen als iemand een wallpaper showd : Mooie Sig.

Dat is geen sig maar een wallpaper.

Een sig is afgekort van signature.

Dus dat is iets wat je onderaan je bericht zet.

Even voor de duidelijk heid want het word best irri dat iedereen een design een ''sig'' noemd.

Geplaatst:

Ik kan best begrijpen dat het soms vervelend kan zijn als mensen bepaalde begrippen door elkaar halen, maar erg storend is het ook niet. De meeste mensen weten wel wat het verschil tussen een signature (sig) en een wallpaper is, en al helemaal de mensen die zich bewegen binnen het grafische wereldje..

Kijk, en om nou een topic te openen om te melden dat je het irritant vindt worden dat mensen zich vergissen, lijkt me niet echt nodig. Je had wellicht ook de betreffende persoon een korte pm kunnen sturen waarin je uitlegt wat het verschil is tussen beide. Ik zie dagelijks mensen een foutje maken, of zich vergissen, waarbij ik ze ook wel zou willen verbeteren. Ik heb mezelf maar aangeleerd over dat soort "kleinigheden" heen te lezen..

De mensen die zich weleens vergist hebben in een signature of wallpaper zullen het na het lezen van dit topic in de toekomst niet weer doen, en daarmee is alles eigenlijk wel gezegd. Dus laat dit topic maar voor de rest maar rusten..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...