Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb van gta.gamigo.de een jeep mod gedownload die de mesa vrevangt in San andreas. De jeep ziet er goed uit en dergelijke, maar er zitten wat mankementen aan. De jeep-mod is open, hij heeft geen deuren (zie het als het golfkarretje waar je zo in kan stappen). Maar als CJ in de jeep wil zitten, doet hij wel een onzichtbare deur open en dicht (als ie hem dicht wil doen blijft ie dat herhalen). Iemand een idee hoe je dat kan uitzetten?

Ook is hij erg onstabiel. Bij bochten kantelt hij al snel om.

http://gta.gamigo.de/download.php?do=comme...72&orderBy=

Dat is de link van de jeep, misschien dat jullie er even naar kunnen kijken?

Het ligt aan de handling of de vehicle.ide denk ik, die moest je namelijk aan passen.

Geplaatst:

heb jij de regels van handling.CFG en vehicles.IDE aangepast?

tsja, van dat deuren weet ik echt niet te fixen maar misschien wel in de handling.CFG maar weet niet echt wat, waar te aanpassen

Geplaatst:

Ik denk dat het te is te fixen is.

Ik had ooit één van die eerste DB9.

Als je daar instapte sprong hij steeds door het raam.

Wat het rijgedrag betreft kan je of de Handeling tut es doornemen

of je kan GTASA-Ultimate Editor downloaden.

Met dit programma heb je alles gedetailleerd zoals remkracht, veer hardheid, middelpunt vliegende kracht enz enz.

En zo komen we terug bij het deurprobleem.

Met dit programme kan je bij "model flags" "No doors" aanvinken.

Ik teste het nog niet echt maar vermoed wel dat dit vinkje zal aangestaan hebben met die "vehicle of handeling" line van die DB9.

Dus bekijk de screen je zal zien dat hij het downloaden waard is.

GTA SA-Ultimate EditorGTASA-Ultimate-Editor.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt crowsoul, dat met die deuren is opgelost denk ik (dun testing) Maar ik denk dat ik weet waarom hij zo snel kantelt, denk dat het zwaartepunt te hoog ligt. Weet iemand welk punt normaal is voor een jeep? En weet iemand ook hoe dat heet bij die ultimate editor (zie plaatje hierboven)

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:
Bedankt crowsoul, dat met die deuren is opgelost denk ik (dun testing) Maar ik denk dat ik weet waarom hij zo snel kantelt, denk dat het zwaartepunt te hoog ligt. Weet iemand welk punt normaal is voor een jeep? En weet iemand ook hoe dat heet bij die ultimate editor (zie plaatje hierboven)

NP graag gedaan.

Nu weet ik het ook met zekerheid van die deuren.

Welke mass je best aanpast om je rijgedrag naar wens te krijgen zal experimenteren worden.

Maar das dan ook geen probleem als je je vehicle en handeling backupte he;)

Enjoy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...