Jump to content

Kan geen RAR-bestanden mods installeren!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb laatst een paar mods gedownload en geprobeerd die te installeren met San Andreas Mod Installer (SAMI). De zip-bestanden mods kan ik gewoon installeren, maar de RAR-bestanden mods doet SAMI niet. Ik krijg dan een foutmelding:

Mod Not Compatible

This mod is not compatible with SAMI, therefore it can not be installed.

NOTE: If it's a vehicle mod ten it must have the required DFF and TXD files and they

must be named correctly according to one of the games vehicles (i.e. banshee.dff,

banshee.txd.). Or if it's a mod other than a vehicle then it needs to have a script file

created for it before it can be installed with SAMI.

OK

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Moet je die bestanden niet eerst uipakken, wat normaal gewoon moet met .zip en .rar bestanden?

Een programma waar je dit mee kunt doen is WinRar. De bestanden die dan 'ingepakt' zitten, kun je dan uitpakken, waarna je misschien een bestandje kunt inladen in je SAMI.

Het kan natuurlijk ook zijn dat er gewoon geen SAMI-file bij de Mod zit, want niet alle Mods hebben een file waarmee je gemakkelijk met SAMI kunt installeren. Lees in dat geval de Readme goed door, om te kijken wat je nu eigenlijk moet doen.

[Download] WinRar

Geplaatst: (bewerkt)

Toevoeging: SAMI kan

- mods instaleren (geen automods), maar er moet een SAMI script aanwezig zijn

- automods instaleren, maar de benaming van de txd en de dff moeten overeenkomen met de auto waarmee de mod vervangen wordt. Een eventuele readme leest SAMI ook. Hij vervangt dan de ''handling line'' van de desbetreffende auto en ook de kleuren.

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...