Lella Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 He mede-GTA`ers, Ik ben nu bezig met SA, ik wil `em voor de volle 100% uitspelen zonder cheats enzo. Maar ik weet niet meer hoe ik mijn eigen liedjes in het spel krijg? Ik weet nog dat `ie in de map 'user tracks' bij GTA San Andreas User Files horen, maar als ik aan het rijden ben en ik zet de radio op 'user track player', dan krijg ik alleen die irritante reclames te horen.. Weet iemand waar dit aan kan liggen of doe ik iets fout? BVD! Gr, Lella Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 He mede-GTA`ers,Ik ben nu bezig met SA, ik wil `em voor de volle 100% uitspelen zonder cheats enzo. Maar ik weet niet meer hoe ik mijn eigen liedjes in het spel krijg? Ik weet nog dat `ie in de map 'user tracks' bij GTA San Andreas User Files horen, maar als ik aan het rijden ben en ik zet de radio op 'user track player', dan krijg ik alleen die irritante reclames te horen.. Weet iemand waar dit aan kan liggen of doe ik iets fout? BVD! Gr, Lella Je vergeet de nummers waarschijnlijk te scannen. Ga in het menu naar 'Audio options' > 'Scan Usertracks'. Dit duurt een paar seconden. Zet daarna de 'Play Mode' op 'Random'. Hoor je hierna nog steeds die nare reclames druk dan even op F5, je slaat dan het reclameblok of het nummer over. Reageren
Lella Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Je vergeet de nummers waarschijnlijk te scannen. Ga in het menu naar 'Audio options' > 'Scan Usertracks'. Dit duurt een paar seconden. Zet daarna de 'Play Mode' op 'Random'. Hoor je hierna nog steeds die nare reclames druk dan even op F5, je slaat dan het reclameblok of het nummer over. Juist, dat is het! Zoiets kan ik me nog vaag herrineren van vorig jaar, toen ik dit spel ook speelde.. Thanks homie! Bewerkt: 17 maart 2007 door Lella Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.