Cosmo Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Hoi, Heb sindskort Gta Vcs Alleen steeds als ik wat aan het rondrijden ben komt er oppeens een cholo gangcar aan met 2 gasten erin die mij van het leven willen beroven... Het is best wel vervelend na een paar x Is dit gewoon zo gemaakt in het spel.. ? Want het is erg vervelend Mvg Cosmo Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Heb sindskort Gta VcsAlleen steeds als ik wat aan het rondrijden ben komt er oppeens een cholo gangcar aan met 2 gasten erin die mij van het leven willen beroven... Het is best wel vervelend na een paar x Is dit gewoon zo gemaakt in het spel.. ? Want het is erg vervelend Mvg Cosmo Hey Cosmo! Dit is normaal, want de Cholos mogen je niet, en dat komt mede door het feit dat je de Cholos hun Empire Buildings afpakt. Het helpt waarschijnlijk wel als alle empire buidling van jou zijn, dan kom je (bijna) geen gangleden meer tegen! Mvg GTA-Freak2 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Misschien ook wel leuk om te weten dat je de cholo's na de missie 'Havana Good Time' niet meer zult tegenkomen. Nog even volhouden dus Reageren
Jericho Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ben je zeker dat dat zo is Pennywise-The-Clown? Want ik heb denk ik op een ander topic (weet niet meer welk) gelezen dat er dan nog wel Cholos zijn, maar gewoon veel minder... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik heb Havana Good Time al gehaald .. maar heel soms zie ik nog een cholo auto rijden !! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik heb nadat de cholo's zichzelf opblazen in een van hun empires nooit meer enig lid gezien. Reageren
Jericho Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Mss ligt het er wel aan dat ik alle Empires van Cholos nog niet veroverd heb. Er zijn er nog zo'n 3-tal die ik moet overnemen en dan heb ik alle Cholos bedrijven. Maar ik kom niet veel Cholos tegen, hoor. Als ik een uurtje speel kom ik mss maar 1 of 2 Cholos tegen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Die Cholos zijn best wel grappig. En ook best irrie. . Met ie gangsters ken je lekker schieten. >>> Door SummerBase: Heeft dit enige toevoeging tot dit topic? Laat deze posts in het vervolg links liggen. <<< Reageren
Kakaroth Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hoi,Heb sindskort Gta Vcs Alleen steeds als ik wat aan het rondrijden ben komt er oppeens een cholo gangcar aan met 2 gasten erin die mij van het leven willen beroven... Het is best wel vervelend na een paar x Is dit gewoon zo gemaakt in het spel.. ? Want het is erg vervelend Mvg Cosmo Jah, dat blijft zo, maar niet alleen bij de Cholo's, later ook bij alle andere 'echte' Gangs De Cholo's blijven na de missie Havana Good Time wel in de stad, zoals Jericho zei, ze gaan nog niet helemaal weg. (Pennywise ) Groetjes, Mike Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Je moet dus eerst al hun Empire Buildings overnemen. Dan nog zullen ze achter je aan komen. Dit is volgens mij een foutje in het spel en komt ook voor met de Sharks en de Bikers. Als je eens hun Empire Buildings hebt aangevallen, blijven zij jou aanvallen, ook al heb je al hun Empire Buildings overgenomen. Je kunt dit verhelpen door een keer te saven, het spel af te sluiten (NIET DE PSP AFSLUITEN/RESETTEN, alleen terug naar het hoofdmenu van de psp gaan) en dan weer opnieuw op te starten. Ik weet helaas niet of er op de PS2 ook een oplossing voor dit probleempje is. Op de PSP werkt het in ieder geval. Bij mij. Ik had dit eerst ook. Veel succes nog (Als je de PSP versie hebt moet het zeker lukken!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.