Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hebt hem heel mooi gedaan. Maar ik vind hemzelf (mijn smaak) in één woord afschuwelijk. Dit is echt mijn smaak niet. Komt denk ik ook door dat poppetje. Maar laat ik me over m'n misselijkheid heen helpen en even gaan beoordelen. Die paddestoel heb je er goed in verwerkt en de achtergrond heb je mooi gebrushed. Zeer mooie effecten allemaal. Ook is je naam er zeer goed in verwerkt. Dit is een hele mooi sig, alleen kan je er meer uithalen door een betere render uit te kiezen. Ook is het lichtpuntje rechtsonder een doorn in het oog en dat zwart erboven is ook niet echt mooi.

Ik vind hem een 6 waard. Echt niet mijn smaak, vat het cijfer niet serieus op maar let op de beoordeling. Want smaken verschillen.

Geplaatst:
Je hebt hem heel mooi gedaan. Maar ik vind hemzelf (mijn smaak) in één woord afschuwelijk. Dit is echt mijn smaak niet. Komt denk ik ook door dat poppetje. Maar laat ik me over m'n misselijkheid heen helpen en even gaan beoordelen. Die paddestoel heb je er goed in verwerkt en de achtergrond heb je mooi gebrushed. Zeer mooie effecten allemaal. Ook is je naam er zeer goed in verwerkt. Dit is een hele mooi sig, alleen kan je er meer uithalen door een betere render uit te kiezen. Ook is het lichtpuntje rechtsonder een doorn in het oog en dat zwart erboven is ook niet echt mooi.

Ik vind hem een 6 waard. Echt niet mijn smaak, vat het cijfer niet serieus op maar let op de beoordeling. Want smaken verschillen.

Nou nou, dit gaat mij wat te ver, je kraakt het helemaal af

Ik bedoel, het kan niet jou smaak zijn maar je gaat toch niet zeggen dat je het afschuwlijk vind

En dat je er zelfs misselijk van word, nou zeg, dan heb ik zelf zin om over je heen te kotsen :{

Over de sig:

Ik vind de sig een erg mooie sig zoals ik al verteld had in je battle

En je hebt dat minpuntje zo te zien niet weggewerkt (die verfvlek links van het hoofd)

De effecten zijn goed, gewoon een hele mooie sig

M'n cijfer had ik je al gegeven, keep it up! :dans:

Geplaatst:
Nou nou, dit gaat mij wat te ver, je kraakt het helemaal af

Ik bedoel, het kan niet jou smaak zijn maar je gaat toch niet zeggen dat je het afschuwlijk vind

En dat je er zelfs misselijk van word, nou zeg, dan heb ik zelf zin om over je heen te kotsen :{

Kots maar :clown: Maar even serieus. Hierzo moeten we elkaar beoordelen en als ik wat vor de grap overdrijf (sarcasme) moet je het niet letterlijk opnemen. Het kan toch dat ik hem niet mooi vindt? Ik heb ook gezegt wat hij kan verbeteren. Maar ik vind die render gewoon niet mooi en daar komt het door. Had ik dat dan niet duidelijk gezegd? Die render die vind ik echt bagger, dat ligt niet aan .Antonio, want die heeft alles schitterend bewerkt, maar de gene die het persoon heeft ontworpen :duh: . Ik hoop hiermee weer wat dingen te hebben rechtgezet ;)

Greetz, WG.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...