Groot-Duimpje Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 hey ik had even een vraagje. ik wou weten wat eigenlijk eigenlijk de langste auto is met SA. verder heb ik het dan niet over: -Busjes -Vrachtwagens & Werkverkeer -Vervoer & Transport -Overheid zie Sa voertuigen onder kopje "overheid" dus ik heb het gewoon over echte normale auto's ik dacht eerst namelijk dat de Oceanic of de Remington de grootste was.. maar later dacht ik weer andere. dus wie weet de antwoord dus op deze vraag: Wat is de langste auto van SA? p.s. het maakt niet uit hoeveel mensen er in kunnen enzo. gewoon de langste. bedankt Groot-Duimpje Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 De langste auto van San Andreas is volgens mij de Stretch, dat is een grote limousine waar alleen rijkeren in vervoerd worden. Je komt hem wel vaak tegen bij Vinewood en Richman. Hij is misschien wel heel groot maar er kunnen maar 4 mensen in. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 De langste auto van San Andreas is volgens mij de Stretch, dat is een grote limousine waar alleen rijkeren in vervoerd worden. Je komt hem wel vaak tegen bij Vinewood en Richman. Hij is misschien wel heel groot maar er kunnen maar 4 mensen in. ik wil niet irritant zijn maar eigenlijk bedoel ik echt een auto en geen Limousine. Typhoon wel bedankt voor de reactie G-D Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) De washington lijkt in mij geval wel het grootste en daarna de sentinal dat is mijn bericht,,zoo dat was moeilijk Bewerkt: 17 maart 2007 door gekkieJ01 Reageren
White Gold Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Je geeft onnodig antwoord. Hij zocht geen limo. Wat wel wil helpen is hier eens een kijkje te nemen. Daar kan je alles doorzoeken. Maar ik heb ook gezocht en ik vond de Blade wel de langste auto. Verder is hij ook nog leuk te tunen bij Loco Low Co.. Naar mijn mening zijn lowriders de langste auto's. Maar voor de rest zijn alle auto's wel even lang. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Je geeft onnodig antwoord. Hij zocht geen limo. Wat wel wil helpen is hier eens een kijkje te nemen. Daar kan je alles doorzoeken. Maar ik heb ook gezocht en ik vond de Blade wel de langste auto. Verder is hij ook nog leuk te tunen bij Loco Low Co.. Naar mijn mening zijn lowriders de langste auto's. Maar voor de rest zijn alle auto's wel even lang. volgens mij is de Savanna dan wel langer of de Oceanic toch ik kom er echt nooit uit welke nou echt de langse is G-D Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 VOlgens sommige is de Washington gebaseerd op de Mercedes Maybach, een van de langste personenauto's op dit moment. Op Wikigta beweren ze anders. In ieder geval zal het niet veel verschil uitmaken welke auto het langst is. Om dit zeker te weten zullen we in de txt moeten gaan zoeken. Maar rockstar zal niet voor elke auto een bepaalde lengte gebruiken, en dus een standaart lengte voor meerdere auto's. Voor eige gevoel kun je dus zelf beslissen welke het langst is. Hiervoor verwijs ik je naar Deze pagina. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 op de pagina van voertuigen van SA zie je het niet zo goed. erg jammer maar waar. verder weet k eigenlijk wel zkr dat de Washington zeker gebaseerd is op de Lincoln Mark 7 die ook wikigta zegt. kijk maar op www.google.nl naar Lincoln Mark 7 . G-D Reageren
Woetsha Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) is de bus niet de grootste ?????? EDIT: ik bedoel de voodoo ! Bewerkt: 19 maart 2007 door woetsha Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 is de bus niet de grootste ?????? ik wou weten wat eigenlijk eigenlijk de langste auto is met SA. verder heb ik het dan niet over: -Busjes -Vrachtwagens & Werkverkeer -Vervoer & Transport -Overheid zie Sa voertuigen onder kopje "overheid" De Bus is een overheidsvoertuig... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 is de bus niet de grootste ?????? EDIT: ik bedoel de voodoo ! ik weet het dus ook niet en ik kom er ook echt niet uit .. de Voodoo kan het ook zijn maar de Oceanic bijvoorbeeld ook ik weet het niet meer ik hoop jullie wel?? alvast bedankt, G-D Reageren
bus Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 de elegant is ook een slagship de buccaneer is ook groot Reageren
Bling Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Nu kan iedereen wel gaan gokken, maar waarom controleren we het niet gewoon even ingame? Afijn, ik heb even de hierboven genoemde auto's getest op lengte, waaruit ik uiteindelijk kon constateren dat de 'Voodoo' de langste wagen is, indien je de 'Stretch' en 'Romero' niet meerekent. De genomineerden zijn dus: Blade Savanna Oceanic Voodoo Buccaneer Elegant 1) Als eerste heb ik het verschil tussen de Blade en Savanna bekeken, waaruit ik het volgende beeld kreeg: Hier kun je dus uit constateren dat de Savanna langer is dan de Blade, gezien de screen. 2) Ten tweede heb ik het verschil tussen de Oceanic en Voodoo bekeken, waaruit ik het volgende beeld kreeg: Hier kun je dus uit constateren dat de Voodoo langer is dan de Oceanic, gezien de screen. 3) Ten derde heb ik het verschil tussen de Buccaneer en Elegant bekeken, waaruit ik het volgende beeld kreeg: Hier kun je dus uit constateren dat de Elegant langer is dan de Buccaneer, gezien de screen. 4) Tot slotte heb ik gekeken welke auto het langst was van de drie winnaars (Savanna, Voodoo en Elegant), waaruit ik het volgende beeld kreeg: Zoals je kunt opmaken uit de screen, hebben de Savanna en Elegant ongeveer dezelfde lengte. Daarnaast is redelijk duidelijk te zien dat de Voodoo het langst van de drie is, wat dus betekent dat de Voodoo de langste normale wagen is. Of deze informatie boeiend is betwijfel ik, maar het zorgt er in ieder geval wel voor dat er niet meer over dit onderwerp gediscussieerd hoeft te worden. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 de VooDoo dus .. heel erg bedankt Bling ! ik kwam er maar niet uit namelijk maar dan nu weet ik het echt! dank u allemaal ! G-D Reageren
-eend- Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Geplaatst: 22 maart 2007 De remington is toch langer dan de Voodoo? of ligt dat aan mij? :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.