Lord of War Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Design: Lang geleden dat ik hier nog eens heb gepost. Ik ben waarschijnlijk de eerste die op dit forum die een signature maakte van Kempi. Wat vinden jullie er van? Bewerkt: 17 maart 2007 door Lord of War Reageren
BigT Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Hij is wel mooi maar het lijkt of je kempii lelijker maakt xD. Je text is oke. De rest ook. Aleen lijkt het een beetje kaal. 8.5 Reageren
Multi_ Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik vind het een rustige maar toch mooie sig Ik zie niet veel effecten, behalve de kleur dan Toch vind ik hem op een of andere manier heel mooi Het spreekt me gewoon aan, de font vind ik echt het mooist (zou je die aan mij kunnen pb'en? ) Ik vind hem zeker een 7.9/10 waard, ik heb ook es een sig van kempi gemaakt: Reageren
Lord of War Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Vette Kemp sig heb je daar, Multi_! Nog rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.