Rivel Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Ik heb een nieuwe sig. Gemaakt: Hij is erg simpel, en de wijzers zijn erg blurry, maar toch wat vinden jullie? Rivel Reageren
ruttie Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 mooi gemaakt maar die wijzers lopen inderdaat niet goed. voor de rest mooi 8/10 Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik vind het heel grappig bedacht, inderdaad zijn de wijzers nog niet helemaal recht. De puntjes bij 'Save our planet ...' zijn ook nog wat blurry, je kan het beter met de basic brush doen, niet soft brush. Omdat het orgineel en leuk bedacht is geef ik je een 8.5 Reageren
Rivel Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Hier is V2 de wijzers zijn nog redelijk blurry! Had even geen tijd, maar die puntjes zijn hopelijk wat beter! Rivel Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Hier is V2 de wijzers zijn nog redelijk blurry! Had even geen tijd, maar die puntjes zijn hopelijk wat beter! Rivel Nee totaal niet! Hij is juist nog schever geworden Reageren
Rivel Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 LOL, er moet iets fout gegaan zijn! Want op het begin stonden ze juist! Kijk maar bij de laatste als de drie puntjes er staan! Ochja, ik zal het wel nog eens aanpassen! Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.