Boris H. Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 (bewerkt) Hey mates, Na een weekje heb ik weer wat meer tijd en ben weer eens gaan expirimenteren met photoshop. Hier is mijn 3e sig uitgekomen; Weet iemand BTW. waar ik mooie brushes kan vinden? Gratz, Boris H. Bewerkt: 17 maart 2007 door Boris H. Reageren
BigT Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Voor Brushes(klik) De rechter render is niet zo goed uitgeknipt maar goed. De achter grond is matig. Je text is bijna niet te zien. (probeer ook andere stijlen text.) En effecten zijn er volgensmij niet. TIP : blijf goed tuts doen. Dan word je heel goed. 6.0 voor je 3de sig Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Voor je derde signature vind ik hem zeker niet slecht. Hij is nog wel heel simpel maar het is wel een geheel De render is van slechte kwaliteit je kan beter een betere render kiezen (www.gamerenders.com) Zoals Boris H al zei: Blijf tutorials volgen dan kom je er wel Omdat het toch pas je derde sig is en omdat het nu al een geheel is, geef ik je een 7 Maar volg tutorials!! Keep it up! Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ok, bedankt voor de rates allemaal! Ik render liever zelf maar die tweede render is nogal slecht vanwege mijn muis. Ik heb een optische muis maar ik hem nu een muismat waardoor hij niet goed richt. Het pijltje gaat schokkerig over het beeld en vliegt soms helemaal naar de andere kant van het beeld. Ik moet hiervoor even een andere muismat kopen. Maar bedankt voor de rates! Ik blijf proberen en leren! Gratz, Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.