Jump to content

Cheats maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Afgesplitst van ander topic en een nieuw topic van gemaakt, omdat het niets met het onderwerp van dat topic te maken had.

Cheats zijn heel moeilijk om te veranderen/toe te voegen, omdat ze hardcoded zijn. Dat betekend dat ze in gta_sa.exe zit. Als je in main.scm wilt gaan veranderen, kan je wel mods maken die ervoor zorgen dat je de dingen krijgt die je met de cheats wilde hebben, de zogenaamde "trainers".

Geplaatst:
Afgesplitst van ander topic en een nieuw topic van gemaakt, omdat het niets met het onderwerp van dat topic te maken had.

Cheats zijn heel moeilijk om te veranderen/toe te voegen, omdat ze hardcoded zijn. Dat betekend dat ze in gta_sa.exe zit. Als je in main.scm wilt gaan veranderen, kan je wel mods maken die ervoor zorgen dat je de dingen krijgt die je met de cheats wilde hebben, de zogenaamde "trainers".

sow daar zijn uiteraard mijn hersens nog te klein voor :?

Geplaatst:

Je kan wel op een makkelijke manier de rijke auto's cheat aanpassen. Als je die aanpast kun je zelf instellen welke auto's er dan moeten rijden. Als je dit graag wilt leg ik het wel voor je uit.

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:
Je kan wel op een makkelijke manier de rijke auto's cheat aanpassen. Als je die aanpast kun je zelf instellen welke auto's er dan moeten rijden. Als je dit graag wilt leg ik het wel voor je uit.

Gratz,

Boris H.

Dit heb ik volgens mij ooit wel geweten maar ik ben het helaas weer vergeten.

Dus, als je het zou willen uitleggen, graag, dan weet ik dat ook weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...