lee-roy Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) rate de nieuwste 'meerdere' effe mijn collectie bij elkaar de mooiere omdat ik anders zoveel topic moet openen dus hieronder effe alles op n rijtje zonder blokjes Bewerkt: 18 maart 2007 door lee-roy Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ten allereerst: waarom staan er van die gekke fonts doorheen? Nu ga ik even goed raten. Nummer 1: Ziet er opzich wel mooi uit, de renders kunnen beter en ik had die blokjes weggehouden als ik jou was. De achtergrond vind ik wel heel mooi. Je krijgt van mij een 7. Nummer 2: Deze vind ik niet zo mooi, sorry. De achtergrond is te makkelijk gemaakt. Je hebt gewoon gebrushed en dan de render erop geplakt. En maar niet over de font te spreken. Deze vind ik een 5.5 waard. Nummer 3: Deze achtergrond vind ik heel nice. Je hebt het alleen niet goed afgemaakt vind ik. Ik zie geen effecten, je hebt je render er gewoon opgeplakt. Jammer genoeg vind ik deze wat slordig gemaakt. Als je deze mooi had afgerond gaf ik je een veel hoger cijfer dan een 6 Nummer 4: De achtergrond is echt heel mooi maar de font maakt het weer lelijk en waar is je render? Een 7 toch nog voor je background. Nummer 5: Nu vind ik em al veel mooier. De renders zien d'r ook beter uit nu. De font is wel weer lelijk geplaatst. Ik geef je een 8 voor deze. Nummer 6: Deze vind ik een van je mooiste. Makkelijk gebrushde achtergrond maar toch vind ik het heel mooi. Dit keer vind ik je font er wel goed bij passen. En je render met die witte balk eromheen vind ik ook goed verwerkt. Het geeft een beetje tekenachtige sfeer. Ik geef je een 7.7 voor deze. Nummer 7: Deze kon je beste zijn, maar je hebt het weer slordig afgemaakt. En had je render gewoon de volle 100% opacity gegeven want nu vind ik em lelijk geworden sorry. Je font is weer totaal gemisplaatst. Ik geef je een 6 hiervoor, het kon veel beter zijn als je niet zo slordig was. Ik vind dat je bij alle sigs veelste slordig was en snel klaar willen zijn. Spendeer meer tijd in een sig dan word die ook veel mooier, ik matste je nog met de cijfers. Volg tutorials!! Keep it up!! Reageren
lee-roy Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 over de laatse die render staat op 100% optici maar dat heb ik bij meer plaatjes,, en wat kan ik nog beter verwerken bijwerken Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 over de laatse die render staat op 100% optici maar dat heb ik bij meer plaatjes,, en wat kan ik nog beter verwerken bijwerken Hoezo verdwijnt je render dan in de bg? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.