Jump to content

PSV-Ajax, Zondag 18 Maart 14.30 uur.

RobertSA

Recommended Posts

Dat zeg je omdat je voor Pisvee bent natuurlijk. Maar Ajax wint. Dat zeg ik niet omdat ik fan van Ajax ben maar omdat Pisvee een belangrijke speler mist. En Huntelaar is helemaal terug. En anders word het wel weer een doelpunt loze wedstrijd.

Delen op andere websites

Dat zeg je omdat je voor Pisvee bent natuurlijk. Maar Ajax wint. Dat zeg ik niet omdat ik fan van Ajax ben maar omdat Pisvee een belangrijke speler mist. En Huntelaar is helemaal terug. En anders word het wel weer een doelpunt loze wedstrijd.

Ik heb vertrouwen in mijn club, maar ik denk dat sowieso omdat PSV nooit veel moeite met 020.

Delen op andere websites

Ik heb vertrouwen in mijn club, maar ik denk dat sowieso omdat PSV nooit veel moeite met 020.

Volg je het wel? Omdat ze nooit veel moeite hebben, hebben ze dat vandaag ook niet?

Bewerkt: door RobbertR
Delen op andere websites

Volg je het wel? Omdat ze nooit veel moeite hebben, hebben ze dat vandaag ook niet?

Ik denk het niet nee, PSV weet gewoon hoe ze die joden moeten bestrijden. En ik denk dat ik het meer volg als jou.

Delen op andere websites

Ik denk het niet nee, PSV weet gewoon hoe ze die joden moeten bestrijden. En ik denk dat ik het meer volg als jou.

Echt? Haha

Delen op andere websites

Een discussie over deze belangrijke wedstrijd mag natuurlijk en juich ik ook van harte toe, maar een beetje volwassener gedrag zou fijn zijn. PSV verbasteren tot Pisvee en Ajacieden de bijnaam Joden geven is niet nodig. Elkaar uitlachen doen we ook niet, want dat getuigt van weinig respect. Als er niet op een normale manier gediscussieerd kan worden, discussieer dan niet...

Ik ben zelf fan van Ajax, maar uit het verleden is gebleken dat PSV tegen Ajax meestal erg sterk is. Natuurlijk is het gemis van Alex groot voor PSV, maar naast de Braziliaanse verdediger heeft PSV nog genoeg goede spelers. Dat zal waarschijnlijk dus niet eens zoveel uitmaken. Eigenlijk denk ik dat het een gelijkspel gaat worden en PSV na vandaag dus zo goed als zeker zal zijn van het kampioenschap. Ik hoop natuurlijk op een overwinning van Ajax, maar ik heb er een hard hoofd in helaas.

Overigens hoop ik dat de scheidsrechter goed fluit vanmiddag, want als ik ergens een hekel aan heb is het wel een scheidsrechter die een topwedstrijd naar de knoppen helpt. Denk bijvoorbeeld aan de scheidsrechters die een gestrekt been niet voor een gestrekt been aanzien en een schwalbe van Farfán belonen met een penalty...

Maar goed, het wordt vast wel een mooie wedstrijd, aangezien er vanmiddag twee topclubs op het veld zullen staan met allebei grote belangen. Ik hoop op Ajax, maar ik verwacht dat het 1 - 1 gaat worden.

Delen op andere websites

Ajax moet vandaag wel, wil het nog kans op de titel maken. Ajax zal dus vanaf de eerste minuut druk zetten. De vraag is wie is de eerste goal maakt, als Ajax zo een goede start heeft als tegen Bremen dan heb ik veel hoop. Mede omdat Alex er niet bij zal zijn hebben ze veel kans hier op. Hopelijk geen invloedrijke scheidsrechter (uit bij AZ en vorig jaar met meneer Farfan). Het wordt in ieder geval een leuke wedstrijd, en ik heb goede hoop in een 0-1 of 0-2 overwinning :*D

Delen op andere websites

PSV kon zondag in de topper tegen Ajax een serieuze optie nemen op de titel, maar dat liep even anders. Het verloor met 1-5.

Bij de Eindhovenaren stond Timmy Simons in de basis. Huntelaar opende in de eerste helft de score voor de Amsterdammers, Sneijder maakte er vlak voor rust nog 0-2 van.

Na de pauze scoorde ex-Ajacied Kluivert de aansluitingstreffer, maar een tweede goal van Huntelaar bezorgde Ajax zekerheid over de zege. Gabri en Perez maakten er zelfs nog 1-5 van. PSV blijft ondanks de vernedering wel leider met 5 punten meer dan Ajax, dat tweede wordt.

bron: sport.be

Delen op andere websites

Jep je had helemaal gelijk.. :schater: :schater: :schater:

noobje.. :cya:

__

Een mooiere verjaardig kan ajax zich natuurlijk niet wensen, PSV is gewoon in eigen huis vermorzeld en meer dan verdient. Nog maar 5 punten, de jacht kan beginnen. :dans:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...