Jump to content

PSV-Ajax, Zondag 18 Maart 14.30 uur.

Recommended Posts

Geplaatst:
noobje.. :cya:
Uitschelden en/of provoceren is nog altijd niet de bedoeling en dat weet je zelf als het goed is ook wel. Ook al heeft Ajax zo dik gewonnen, je hoeft nog niet zulke berichten te gaan plaatsen...

---

Uiteraard ben ik als oprechte Ajacied ook erg blij met de geweldige uitslag van 1 - 5, die naar mijn mening volkomen verdiend was. PSV heeft wel een aantal kansen gehad, maar Stekelenburg stond sterk z'n doel te verdedigen. Jammer van die ene goal tegen, maar omdat het Kluivert was én omdat Ajax zelf 5 x scoorde was het voor dit keer niet zo erg. Geweldige goal van Sneijder trouwens, het blijft ongelofelijk dat iemand met beide benen zo schitterend kan schieten. Wat ook nog jammer was was het geweldige schot van Davids dat op de lat belandde...maar hij kreeg Gomes er wel mee naar de grond :D

De achterstand is nu nog 5 punten en gezien het programma van Ajax en PSV liggen er nog wel mogelijkheden. PSV krijgt FC Twente nog op bezoek en heeft nog een aantal uitwedstrijden die problemen op kunnen leveren, terwijl Ajax een op papier makkelijk programma heeft. Maar Ajax heeft het dit seizoen eerder laten afweten in de makkelijke wedstrijden, dus ik denk dat het nog heel lastig zal worden om die achterstand van 5 punten nog weg te poetsen. Uiteraard gaan we ervoor, maar makkelijk zal het niet worden.

Geplaatst:

Ik neem al m'n woorden terug, we zijn vernederd. Daarna waren overigens wel rellen, en ik stond er tussen.

Geplaatst:
noobje.. :cya:
Uitschelden en/of provoceren is nog altijd niet de bedoeling en dat weet je zelf als het goed is ook wel. Ook al heeft Ajax zo dik gewonnen, je hoeft nog niet zulke berichten te gaan plaatsen...

---

Uiteraard ben ik als oprechte Ajacied ook erg blij met de geweldige uitslag van 1 - 5, die naar mijn mening volkomen verdiend was. PSV heeft wel een aantal kansen gehad, maar Stekelenburg stond sterk z'n doel te verdedigen. Jammer van die ene goal tegen, maar omdat het Kluivert was én omdat Ajax zelf 5 x scoorde was het voor dit keer niet zo erg. Geweldige goal van Sneijder trouwens, het blijft ongelofelijk dat iemand met beide benen zo schitterend kan schieten. Wat ook nog jammer was was het geweldige schot van Davids dat op de lat belandde...maar hij kreeg Gomes er wel mee naar de grond :D

De achterstand is nu nog 5 punten en gezien het programma van Ajax en PSV liggen er nog wel mogelijkheden. PSV krijgt FC Twente nog op bezoek en heeft nog een aantal uitwedstrijden die problemen op kunnen leveren, terwijl Ajax een op papier makkelijk programma heeft. Maar Ajax heeft het dit seizoen eerder laten afweten in de makkelijke wedstrijden, dus ik denk dat het nog heel lastig zal worden om die achterstand van 5 punten nog weg te poetsen. Uiteraard gaan we ervoor, maar makkelijk zal het niet worden.

Geweldig gezecht Nandro! Je kunt zo op de stoel van Wilfred Genee gaan zitten op zondag avond.

Ik hou het wat korter. Ajax wint verdient met 1-5 en speelde erg goed. Dat kan zelf's een PSV'er niet ontkennen. Heerlijke aanvallen, en natuurlijk geweldige schoten van Snijder en natuurlijk Davids. Ik zou zeggen, een geweldige revange van Ajax!

Geplaatst:
Geweldig gezecht Nandro! Je kunt zo op de stoel van Wilfred Genee gaan zitten op zondag avond.
Sportjournalist lijk me ook absoluut leuk om te doen, maar helaas zit daar weinig toekomst in. Dat lijkt me dus niet echt een topidee. Daarnaast ben ik niet gemaakt voor de camera, dus op tv verschijnen is ook niets voor mij... :clown:
Waar is die jongen die het zou goed wist opeens gebleven? ^_^
Hier.
Laat dit soort posts maar achterwege, die discussie is afgesloten. Nu graag alleen nog over de wedstrijd en de eventuele gevolgen daarvan voor de Eredivisie...
Geplaatst:

PSV-AJAX.. 1-5 haha zonder alex is in de hele verdediging gaten te vinden en daar had ajax gebruik te maken

Geplaatst:

weetje.... misschien vind je me raar maar ik denk dat het 5-1 voor ajax word. het is maar een verbeelding hoor :D:D:D

Geplaatst:

Nou ja, ik geef ook maar eens mijn mening:

PSV begon namelijk aanvallend, en had kansen. Ik had eerst ook wel verwacht dat PSV zou scoren. Maar toch wist Huntelaar die bal goed te raken en hem erin te knallen. De vermoeden was dat PSV gelijk zou maken. En toch maakte Sneijder wel een van de mooiste goals van dit seizoen, het stond bij rust 2-0. De poeier van Davids daarvoor was zo lachen toen hij op Gomes kwam en toen viel. Ik kwam niet meer bij. Toen het 1-2 werd, was het billenknijpen. Toen het 1-3 werd, kwam de hoop weer, een minuut later kwam zelfs al de 1-4! Later kwam de 1-5 en juichte de scheids(Eric Braamhaar). Het was omdat hij het mooi vond. Nouja, als we nu kijken met de volgende wedstrijden kan Ajax natuurlijk kampioen worden, maar we weten dat Ajax ook slecht kan spelen tegen middenmoters. Hopelijk wordt Ajax kampioen, omdat PSV het moeilijker heeft, maar we zullen zien! De man of the Match was Maarten Stekelenburg, maar die laat ook wel eens wat door, maar hij is nu ook goed, niet zo goed als Gomes nog, maar het kan komen.

Geplaatst:

Gisteren om half 5 zat ik in een lege metro met een paar vrienden van rotterdam naar Spijkeniise

En toen belde zijn vader en die zei via Mobiel 5-1 voor Ajax.

Mooie zege :puh::dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...